Mijn voorraadkast is groot. En verspreid over 4 nee 5 minimaal 6 locaties in huis: 3 kastjes in de keuken (voor kruiden, div. soorten olie/azijn, sojasaus, rijst, pitten/lasagnabladen, thee en zoet broodbeleg). Ook een fruitschaal met wat wisselend fruit. Verder op het aanrecht nog een mandje met verse gember, knoflook en sjalotjes en een etagaire waar tomaten, komkommer en aubergine meestal op liggen. Een stellingkast in de gang naast de keuken met: blikken bonen, pastasoorten, tortilla's, naan-broden, passata en blikjes en potjes met artisjokharten, olijven, mais etc. Hier staan ook div. soorten bloem, muesli, groenten die niet in de koelkast gaan zoals uien, prei, kolen. Ook grote kruidenpotten uit de groothandel die niet in m'n kruidenlaatje passen en voorraden zout en suiker en flesjes diksap staan hier. Ook een pot aanmaakpindasaus van Wijco en potten augurken en afbakbroodjes staan hier. Dat is het geloof ik voor die stelling. Er naast staat een doos met 6 zakken van 1 kilo biologische koffiebonen. In de kelder staat een krat bier, 2 rekken met uch flessen wijn, flesjes water, een krat met appels en peren uit eigen tuin en een doos met frituurvet. Oh ja ook de aardappelen staan hier.
Dan hebben we nog 2 vriezers met ingevroren soep, afbakbrood, brood, bladerdeeg, bonen/peulvruchten, cafeïnevrije koffie, voorraadje vegameuk, spinazie en doperwtjes. We hebben in de koelkast standaard wel een doos eieren, mayo, ketchup, (houdbare) melk, yoghurt, margarine/boter, champignons, mosterd, kaas. Volgens mij zwerft er nog wel meer eten door het huis maar met bovenstaande spullen kan ik wel elke dag ongeveer alles maken waar ik trek in heb.