Heb m uitgeprint en ben er op gaan staan.
Vroeger vaak de Eppo of het Donald Duck-weekblad gelezen, toevallig?
Zag wel een interessante link naar iets dat Choba heet. Eens kijken waar we die smeerprut kunnen vinden (dat vertellen ze natuurlijk weer niet op de site). Onovertroffen, benoemt onze Claire het. Dat schept hoge verwachtingen. En grote verwachtingen.
Vreemd genoeg heb ik het afgelopen week ook nog met iemand over die op-de-DD-zit-grap gehad. (Voor het eerst sinds, euhm, twintig jaar ofzo.)
En Chobaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ja! Dat aten wij vroeger ook graag! Opa en Oma B. hadden dat altijd in huis, hoezee! Een paar jaar terug heeft m'n zus het nog eens gekocht en als verrassing meegebracht toen we bij m'n ouders thuis waren allemaal. Het spul is nog vegan ook, had ik niet verwacht. Heb het sindsdien niet meer gegeten.
Overigens heeft de Dirk wel een soort chocopasta die relatief Chobaächtige kwaliteiten bezit.
Mijn favo broodje voor als ik tijd genoeg heb, is overigens de laatste tijd een broodje met avocado en een beetje tomatenchutney. Als er ooit nog eens iemand zou willen stellen dat vegan broodbeleg niet heeeeul erg lekker kan zijn... da's dus klinkklare onzin!