Ik heb ooit een lunchtrommeltje gevonden dat na opening heel fijn groen poeder bevatte.
Ik wist op de een of andere manier nog dat dat ooit een broodje pindakaas was, dat ik voor de zomervakantie was vergeten weg te gooien en af te wassen.
Oeh ja, hier ook groen poeder na de zomdervakantie! Ik at sowieso nooit boterhammen in de pauze, ik ging liever naar het pompstation voor een ijsje of snoep.
Misschien ben ik éigenlijk wel vega geworden door die ene keer dat ik na een aantal dagen/weken mijn broodtrommel opende en daarin een broodje aantrof met iets dat ooit ham/leverkaas/iets anders dat na een aantal dagen/weken in een ongekoelde broodtrommel echt heel erg ranzig wordt. :pukey: Ik heb die broodtrommel noit meer willen gebruiken. Te jammer, want het was een prachtige, in lila en mintgroen en met twee vogels erop...
Anyway, ik kwam in deze draad terecht op zoek naar ervaringen met bentoboxachtigen. Zijn er hier mensen die bakjeslunches maken met allerlei leuke flups erin à la het Vegan lunchbox weblog? En is zoiets een hopeloze missie voor een, hoe zal ik het zeggen, wat minder matineus type?
Ik hoopte eigenlijk ergens een leuke bentobox te vinden, want ben weer met allemaal ideetjes bezig en binnenkort krijg ik veel dagdiensten.
Maar kan de doosjes zelf nergens vinden.
Iemand anders misschien een idee waar je hele kleine afsluitbare doosjes kan kopen voor in een bestaande lunchbox? (voor sauzjes of kleine stukjes fruit bijvoorbeeld).
Lelle, ben jij nu inderdaad over op leuke, crea, gezonde, afwisselende [insert hier nog enkele louter positieve adjectieven naar keus] lunches zoals je van plan was? Of is zoiets vooral een leuk plan dat je dan drie keer uitvoert alvorens weer terug te vallen in je oude patroon?
(In mijn geval is dat bammetjes smeren; niet per se ongezond of niet lekker, maar het lijkt me geen verkeerd plan als ik eens wat minder brood zou gaan eten en wat meer fruit/groente.)