Wij eten hier eigenlijk nooit meer gezamelijk (de collega die altijd van mijn eten wil mee-eten niet meegerekend, want die heeft dan geen pauze), dat is wel jammer. We hebben dan ook geen echte kantine ofzo. Soms spreken we af dat we lekkere dingen meenemen die we dan delen, maar dat gebeurt de laatste tijd jammer genoeg weinig. Met het mooie weer kan ik bij een werkplek om de hoek heerlijk op een bankje in de zon zitten, wat ik graag doe. Aangezien ik vaak veel moet praten, vind ik het juist lekker om in mn pauze even mijn mond dicht te houden en fijn met mijn mp3speler even bij te kunnen komen.
Het wisselt enorm wat ik meeneem, aangezien ik een beetje chaotisch leven erop na houdt en graag inspring op impulsieve en dringende behoeftes aan bepaalde dingen. Zo zit ik nu weer in een avocadoperiode.
Ben niet zo'n boterhammen-broodjeseter eigenlijk, dus dat wissel ik af met salades (aardappel, rijst-, pasta-, bonen-, couscousalade, etc.), knackebrodvarianten of gewoon warm eten/kliekjes. Al houd ik niet zo van eten uit de magnetron... Voor de foute trek wil ik nog weleens de grill onveilig maken met een veggieburger oid. Soep vind ik ook fijn of warme couscous mbv de waterkoker. Wraps en omelet trouwens ook.
Meestal zijn het hele snelle dingetjes, of het kan snel op werk gemaakt worden. Uitgebreid dingen doen is voor thuis en niet voor vroege diensten. Ik ben geen ochtendmens, al helpt het vooruitzicht op lekker eten wel