Vegatopia Forum

Alpro Yofu

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #100 Gepost op: 13 september 2005, 18:54:43 »
Ik ben boos op AH.
Bij ah foodplaza hebben ze nooit alpro sojamelk natural fresh, volgens mij behoort het daar niet eens tot het assortiment. Ze hebben wel de ongekoelde varianten.
Bij ah jodenbree is het schapje voor alpro natural fresh nu ook al verkleind en op drukke uren is het schapje altijd leeg.  >:(
Wat is dit? Nieuw beleid?
Eet gezond & eet taartjes

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #101 Gepost op: 22 september 2005, 09:46:40 »
Ik heb vandaag voor het eerst de perzik-abrikoos variant bij me. Ik weet nog niet of ik het wel ok vind of gewoon verschrikkelijk vies (zoet). Wel wennen dus.

Offline Sam

  • ******
  • 7.149
Re:Alpro Yofu
« Reactie #102 Gepost op: 04 januari 2006, 15:23:29 »
Van de vruchten yofu hebben ze wel individuele potjes bij mijn natuurvoedingswinkel, maar van de naturel yofu allen halve liter potten. Ik gebruik het alleen voor sausjes en die halve liter is dus altijd 5 x te veel. Zijn die kleine potjes naturel wel in NL verkrijgbaar eigenlijk? Op de site van Alpro staat wel dat ze er zijn maar ik zie ze nooit...
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Alpro Yofu
« Reactie #103 Gepost op: 04 januari 2006, 17:11:16 »
Ik heb het ook nog nooit gezien. Ik gebruik het wel eens voor tzaziki en dan heb je meteen heel veel ja.
,,,,فلافل

Offline Superguppie

  • ***
  • 322
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #104 Gepost op: 04 januari 2006, 18:16:28 »
Ik ken überhaupt geen kleine potjes yofu, van de vruchten zou ik hier ook wel kleine potjes willen hebben...
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #105 Gepost op: 04 januari 2006, 18:28:43 »
Ik heb ze wel gezien, de bekertjes naturel Yofu van 125 ml, maar niet bij elke natuurvoedingswinkel
Za Zemiata!

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Alpro Yofu
« Reactie #106 Gepost op: 04 januari 2006, 18:34:27 »
Van de vruchten yofu hebben ze wel individuele potjes bij mijn natuurvoedingswinkel, maar van de naturel yofu allen halve liter potten. Ik gebruik het alleen voor sausjes en die halve liter is dus altijd 5 x te veel. Zijn die kleine potjes naturel wel in NL verkrijgbaar eigenlijk? Op de site van Alpro staat wel dat ze er zijn maar ik zie ze nooit...

In Duitsland heb ik ze wel gezien.

Maar je kan er toch wel 3x van eten? Als knoflooksaus, de dag erna door een curry en op dag 3 met wat fruit als toetje.

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #107 Gepost op: 25 oktober 2009, 15:49:17 »
Jumbo heeft kleine potjes met Yofu in vruchtensmaken. Bij winkels waar het niet in het assortiment zit kun je erom vragen, da's toch een van die zeven wereldwonderen van Jumbo?