Ik heb in de praktijk mensen bij bétablokkers alleen nog maar horen klagen over bloeddrukverlaging en daarbij behorende flauwtes, waardoor de dosis dan ook verlaagd werd, en een keertje door een hevige sporter die nu niet meer zo goed 'vooruit kon', waarna er ook over geschakeld werd op een diuretica.
Nu, de meeste (oudere...) mensen klagen heel zelden over medicatiebijwerkingen, en zijn ook al niet zo heel actief, maar over het algemeen is mijn persoonlijke indruk dat het zeer goed verdragen wordt, bétablokkers zijn een van de meest gebuikte medicamenten, dus je zal er ook veel horrorverhalen over tegenkomen, natuurlijk heb je een kans op bijwerkingen, zoals met alle medicijnen.
Het is ook belachelijk goedkoop, je kan het altijd eens uitproberen, als je daar voor open staat.
Migraine, ik heb het ooit eens 1 keer ongelooflijk hevig gehad, waarna ik mij heb platgedrogeerd, en sindsdien heb ik er een heilige schrik voor, ik kan mij moeilijk voorstellen wat het is voor mensen die het elke week wel een paar keer hebben... Hopelijk vind je snel een manier om het beter te krijgen!