Leuk hoor Joline, dat je hier inspiratie komt op doen
Er lopen hier overigens niet alleen maar amateurs rond, niet dat er overigens iets mis is met amateurs.
Afijn.
Ga je voor 1 of 2 veggie gerechten op de kaart? Indien 2 dan zou ik ook zeker een gerecht doen zonder te veel room, kaas, ed.
Ik zou ook eens voor inspiratie neuzen op de online menukaarten van De Waaghals (veggie resto) en Lieve (geen veggie, wel veggievriendelijk en wat traditioneler) in Amsterdam. Een mooie gratin is ook altijd wel wat. Evt restaurant Greetje in Amsterdam, die hebben vaak ook gerechten met een sterretje, die kan men dan vegetarisch maken op verzoek, dat is wel een slimme. St Cantrois in Brugge staat hoog in de vegatopia restaugids en hebben hun kaart ook online staan.
Misschien is het kookboek van Maria Elia (die in een restaurant werkt, recensie staat ergens op de hoofdpagina van vegatopia) ook wel interessant voor je, mocht je trouwens echt geinteresseerd zijn een kookboek aan te schaffen waar je receptideeen uit op kan duikelen die vertaalbaar naar je restaurant zijn dan moet je me even een pb-tje sturen, dan kan ik even voor je kijken en je tips geven welke kookboeken evt interessant zouden zijn voor dit doel.