Vegatopia Forum

Coffee company

Offline Carmen San Diego

• 266
  • Geslacht: Vrouw
Coffee company
« Gepost op: 14 augustus 2009, 02:30:59 »
Ok, geen restaurant en ook niet echt een serieuze klacht, maar ik kon dit jullie niet onthouden:

Vandaag in Delft naar coffee company geweest - trek in een lekkere bak koffie. Omdat ik altijd gek ben op van die ingewikkelde bakken met melk en smaakjes, maar niet goed tegen zuivel kan, vroeg ik of ze misschien ook met sojamelk gemaakt konden worden, en verrek, het kon. Ze had alleen geen sojamelk meer, maar kwam op het idee om even in de voorraadkelder te gaan kijken en kwam terug met pakken Alpro soja.

So far, so good. Ze maakte dus de koffie met sojamelk, maar deed daar vervolgens wel slagroom op, om daarna te vragen of er wel een topping van chocoladevlokjes op mocht.  ;D

Offline bambi

• 5.560
Re:Coffee company
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2009, 12:28:16 »
Ach, dat soort dingen zijn bijna normaal. Ik vraag altijd of ergens noten inzitten, en soms moet ik na een hap gaan uitleggen dat amandelspijs ook noten zijn etc. Of ' nee hoor geen kruiden alleen een bouillonblokje.'
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2009, 13:58:38 »
Ik heb ooit in mn havo tijd, in een snackbar gewerkt.
Tot 4x toe het broodje kroket dat zonder boter moest, met boter besmeerd. Terwijl ik zelf ook geen boter op mn brood neem.
Automatische piloot zet het brein soms op non actief geloof ik.

Schanulleke

« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2009, 17:08:56 »
Ha ha, iets soortgelijks had ik een keer bij een snackbar. Ik had patat zonder mayo besteld. Tot drie keer toe kwam de snackbar-meneer met een patatje-met aanzetten. Het was een automatisme voor hem om mayo op de patat te doen.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2009, 15:14:11 »
Ok, geen restaurant en ook niet echt een serieuze klacht, maar ik kon dit jullie niet onthouden:

Vandaag in Delft naar coffee company geweest - trek in een lekkere bak koffie. Omdat ik altijd gek ben op van die ingewikkelde bakken met melk en smaakjes, maar niet goed tegen zuivel kan, vroeg ik of ze misschien ook met sojamelk gemaakt konden worden, en verrek, het kon. Ze had alleen geen sojamelk meer, maar kwam op het idee om even in de voorraadkelder te gaan kijken en kwam terug met pakken Alpro soja.

So far, so good. Ze maakte dus de koffie met sojamelk, maar deed daar vervolgens wel slagroom op, om daarna te vragen of er wel een topping van chocoladevlokjes op mocht.  ;D

Maar ik neem aan dat je dan wel een variant had besteld waar slagroom op hoort?
Ik heb in ieder geval nog nooit slagroom op mijn soja cappucino gehad, wel een paar keer gehad dat ik gewone melk kreeg ipv soja dus ik let nu wel altijd goed op.

Offline Carmen San Diego

• 266
« Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2009, 21:52:02 »

Maar ik neem aan dat je dan wel een variant had besteld waar slagroom op hoort?
Ik heb in ieder geval nog nooit slagroom op mijn soja cappucino gehad, wel een paar keer gehad dat ik gewone melk kreeg ipv soja dus ik let nu wel altijd goed op.
Jawel, maar ze hadden daar ook geen dranken met soja op de kaart staan. Je moet sowieso iets kiezen met melk dan en vragen of het met soja kan. Ik had verwacht dat ze dan de slagroom weg zou laten of zou vragen of het erop moest of niet. Maar ik vond het voornamelijk grappig omdat ze daarna wel vroeg of er chocoladevlokjes op moesten - want daar zit melk in! En in slagroom blijkbaar niet =)