Heb dit boek gisteren voor mezelf besteld (via de link hier bij Bol.com ), ik ben benieuwd!
het is dat geen lid mag zijn (ivm. mijn lidmaatschap van de sp)
Ik las op de GoogleAds hier dat je De Dikke Vegetariër kunt krijgen als je lid wordt van de Partij voor de Dieren. Ik heb op de ad geklikt en las toen dat ik (omdat ik onder de 28 ben) voor 5 euro lid kan worden en dan kan kiezen voor dit kookboek. Het is een heel aantrekkelijk aanbod, maar om nou om die reden lid te worden van de PvdD?
Citaat van: lijntje op 17 november 2009, 15:01:09het is dat geen lid mag zijn (ivm. mijn lidmaatschap van de sp) Mag je geen lid worden van 2 partijen?Hoe flauw!
Citaat van: greet op 17 november 2009, 15:08:52Citaat van: lijntje op 17 november 2009, 15:01:09het is dat geen lid mag zijn (ivm. mijn lidmaatschap van de sp) Mag je geen lid worden van 2 partijen?Hoe flauw! Echt waar? Ik dacht eigenlijk dat dat wel mocht.
Citaat van: Eefje1976 op 26 juli 2009, 23:49:20Ik vind het zo leuk staan in mijn nog aan te schaffen keuken.... Je bent een vrouw, dan lijkt me dat een valide reden om 'm te kopen, ook al lees je 'm verder niet.
Ik vind het zo leuk staan in mijn nog aan te schaffen keuken....
Ik las op de GoogleAds hier dat je De Dikke Vegetariër kunt krijgen als je lid wordt van de Partij voor de Dieren.