Ik vind het zo leuk staan in mijn nog aan te schaffen keuken....
Citaat van: Eefje1976 op 26 juli 2009, 23:49:20Ik vind het zo leuk staan in mijn nog aan te schaffen keuken.... Je bent een vrouw, dan lijkt me dat een valide reden om 'm te kopen, ook al lees je 'm verder niet.
Wat mij betreft het kookboek dat alle andere overbodig maakt. Als je tenminste de basis van het koken onder de knie hebt. Koken Kopen dus.
Citaat van: Wombat op 27 juli 2009, 11:31:01Wat mij betreft het kookboek dat alle andere overbodig maakt. Als je tenminste de basis van het koken onder de knie hebt. Koken Kopen dus.Heb je tips qua gerechten? Het boek is zo groot dat ik er een beetje in verdwaal eigenlijk. Ik gebruik kookboeken ook verkeerd, vaak heb ik al een beetje in mijn hoofd wat ik wil maken en dan ga ik daarnaar op zoek in een kookboek. 99% kans dat er niet instaat wat ik zoek dus dan leg ik het maar weer weg
Ik kan de pasta met linzen of andere peulvruchten (blz 454) van harte aanbevelen, gisteren gemaakt met witte bonen en ik vond hem erg smakelijk.
Citaat van: Marla op 28 juli 2009, 17:53:59Ik kan de pasta met linzen of andere peulvruchten (blz 454) van harte aanbevelen, gisteren gemaakt met witte bonen en ik vond hem erg smakelijk.Zitten die peulvruchten in een pittige rode saus met ui en wortel en selderij?
Citaat van: Christiaan op 28 juli 2009, 18:05:18Citaat van: Marla op 28 juli 2009, 17:53:59Ik kan de pasta met linzen of andere peulvruchten (blz 454) van harte aanbevelen, gisteren gemaakt met witte bonen en ik vond hem erg smakelijk.Zitten die peulvruchten in een pittige rode saus met ui en wortel en selderij?Jazeker!
Ik was erg lyrisch over dit boek, maar ik dacht vandaag eens iets leuks met snijbonen te maken. Staan er voor zover ik kan zien toch helemaal geen snijbonen in dat boek! Of kan ik niet zoeken en zien jullie ze wel?