Ik heb dit boek inmiddels aangeschaft.
Ben gematigd enthousiast...
Mis heel erg de foto's (!!), ik mag graag door een kookboek heen bladeren en wordt dan aangetrokken om iets te gaan maken door een foto. En ook als ik iets lees wat aanspreekt wil ik weten hoe het er uit ziet voordat ik het maak.
Het is een heel dik boek waarin ik verdwaal, de verwijzingen naar steeds andere bladzijde maken het enerzijds wel compleet maar soms zit ik een paar verwijzingen verder voor 1 gerecht.
En ik zocht een compleet boek waar juist in staat hoe ik vegetarisch kan koken zonder vleesvervangers te moeten kopen. Ik zoek op paneer, werken ze met kant en klare paneer met de opmerking dat je het heel gemakkelijk ook zelf kan maken, waarom staat dat er dan niet bij? Moet nu toch weer op internet gaan zoeken. Het zelfde met seitan. Waar ik woon is dat niet te koop, daarvoor moet je in een stad wonen.
De letters zijn erg klein. Het formaat boek ook zodat die minder stabiel ligt (ook door het gewicht) als je hem in de keuken op iets anders moet leggen.
En de opsommingen (1, 2, enz) staan direct onder elkaar, zonder een lege regel ertussen, dit maakt het moeilijker om te lezen. Zelf schrijf ik graag bij recepten hoe ik het vond en wat ik evt veranderd heb, daar is in dit boek geen tot weinig plaats voor.
De prijs vind ik heel hoog.
De index vind ik erg compleet, zelfs als een groente bij variatie wordt genoemd vind je hem terug in de index.