Vegatopia Forum

Eigentijds vegetarisch - Maria Elia

Offline ilja

• *
  • 12
Eigentijds vegetarisch - Maria Elia
« Gepost op: 26 juli 2009, 12:25:35 »
Hallo allemaal

Dit kookboek heb ik nu al een paar maanden in huis en: HET IS GEWELDIG

Het wordt moeilijk nog uit eten te gaan want alles wat je hier uit maakt smaakt geraffineert, is bijzonder (wat dacht je van risotto met aardbei en gegrilde raddichio , koude perziktomatensoep , curry van watermeloen etc.).

Ook  het boek zelf staat vol mooie foto's en het  leukst van al: er staan veel mogelijkheden om te varieren en combineren in.

Dus vega's en vegans........
« Laatst bewerkt op: 01 november 2009, 08:46:26 door Sander »

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Eigentijds vegetarisch van Maria Elia
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2009, 12:37:15 »
Al googlend kwam ik deze recensie tegen :)

Offline ilja

• *
  • 12
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2009, 13:08:15 »
Hoi Poek

Ja deze kende ik, daarom heb ik het boek ook aangeschaft

was alleen verbaasd dat er hier nog geen draad over was gestart en dacht laat ik er dan een starten

Offline Djooiss

• 1.843
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2009, 10:21:13 »
Ik heb dit kookboek eerder dit jaar van mijn buren in Ehv gekregen. Heb er nog niks uitgekookt, maar de recepten lijken me heerlijk en het is een prettig boek om te lezen.
Life isn´t about waiting for the storm to pass..
it´s about getting out there and dancing in the rain

Offline Carmen San Diego

• 266
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:49:27 »
De recepten zijn wel een beetje tijdrovend om te maken, ik zie mezelf er niet uit koken na een werkdag eerlijkgezegd. Maar op zich ziet het er wel super uit en is het een van de weinige vegetarische kookboeken waaruit ik rustig voor vleeseters zou durven koken. Veel vegetarische kookboeken zijn toch saai, grijs en ongeinspireerd vind ik - maar misschien ben ik dan ook verwend op kookboekengebied... Ik weet niet eens wat ik moet met al mijn vleeshoudende kookboeken. Aan mijn visbijbel heb ik ook niks meer en ik vind het zo zonde 'm weg te doen - duur boek, met m'n verjaardag gekregen nl. en nooit iets uit gemaakt... Maar goed, ik dwaal af.  :)