Vegatopia Forum

Website rond de dikke/dunne vegetarier

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Gepost op: 08 juni 2009, 15:44:15 »

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2009, 08:35:53 »
Welnee, zo leuk als hier kan het niet worden. Het boek is trouwens geweldig, maakt (zo op het eerste gezicht) alle andere kookboeken overbodig. Heb het voor mijn verjaardag gekregen.

Schanulleke

Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2009, 14:39:34 »
Heb het voor mijn verjaardag gekregen.

De dikke of de dunne?

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2009, 14:57:36 »
De dikke.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2009, 18:15:13 »
daar willen we dan nu wel een recensie van he  ;)
ennuh t wordt daar idd vast niet zo leuk als hier!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2009, 19:34:08 »
*kuil graaft en erin verdwijnt*

maar moet zeggen hoewel ik de vegatopia rencensies super vindt ik vaak toch eerder af ga op positieve berichtjes van t forum... maareh nu wil ik hem  ;D
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2009, 08:15:01 »
Ik heb me op die site aangemeld, maar heb niet ontdekt wat daar de meerwaarde van inloggen is. Het kan zijn dat dat meer over mij zegt dan over die site.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2009, 10:23:11 »
Volgens mij is het om de nieuwsbrief te ontvangen, en om te kunnen reageren op recepten.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2009, 10:26:18 door Poek »

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #9 Gepost op: 17 juni 2009, 18:37:17 »
Volgens mij ook op dit moment alleen daarvoor. Misschien dat er nog meer opties bij komen.
Je kan ook foto's van recepten toevoegen.
 
Heb nu het boekje de dunne vegetariër gekregen. Ik ga eens kijken of ik wat van die recepten kan aanpassen ;)
Stem op de Partij voor de Dieren

Twanneke81

Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #10 Gepost op: 27 juni 2009, 13:24:37 »
Ik heb een tijdje geleden beide boeken gekocht en ik vind ze geweldig! Vooral de dunne vegetarier ben ik blij mee, eindelijk recepten waar mijn vleesverslaafde vriend ook enthousiast over is.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #11 Gepost op: 27 juni 2009, 13:33:58 »
Leuk dat die vegetarische kookbijbel er is, maar dat moeten we toch wel even scheiden van het evangelistenduo Koffeman en Hertsenberg.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Rosanne

  • **
  • 81
  • Geslacht: Vrouw
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #12 Gepost op: 29 juni 2009, 16:25:22 »
Ik heb de de dikke en de dunne voor mijn verjaardag gekregen. Die dikke is echt super handig, bij sommige recepten staan er tabellen bij met variatiemogelijkheden en suggesties voor combinaties met andere recepten uit het boek. Ook veel info over bereidingstechnieken en productinfo.
De dunne is gericht op doordeweekse maaltijden die snel te bereiden zijn en daar staan zeker dingen bij die ik eens uit ga proberen!


Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2009, 14:06:16 »
Ik kreeg van Hizz de tip dat hier een topic over de vegetariër van Antoinette stond. Dank, ik had al gezocht maar niet goed genoeg.
Het stoorde mij namelijk een beetje dat zij weliswaar mensen ertoe aanzet om een ander eetpatroon te krijgen, maar dat zij bijvoorbeeld haar receptenforumdiscussie de grootste ter wereld noemt.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2009, 21:49:07 »
Ik kreeg van Hizz de tip dat hier een topic over de vegetariër van Antoinette stond. Dank, ik had al gezocht maar niet goed genoeg.
Het stoorde mij namelijk een beetje dat zij weliswaar mensen ertoe aanzet om een ander eetpatroon te krijgen, maar dat zij bijvoorbeeld haar receptenforumdiscussie de grootste ter wereld noemt.

He willem je bent er weer!
Ik denk dat die site het aantal recepttitels van het kookboek, waarvan ze dus op die site de titel noemen (het recept zoeken mensen dan op in het kookboek als ze dat hebben) telt en dat neemt als maatstaf?
,,,,فلافل

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Website rond de dikke/dunne vegetarier
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2009, 10:40:32 »
wat mij ook stoort op de site is de verwijzing naar de dikke vegetariër. Misschien is het technisch nog niet mogelijk om een rechtstreekse verwijzing te doen. Je moet voor een goed recept dus dit kookboek aanschaffen. Op onze site staan veel meer. Maar op een algemene site van IENS ook. Dus nog niet volmaakt.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken