In Edinburgh bij David Bann terecht gekomen, ik was helemaal niet van plan een veggie restaurant te bezoeken, maar mensen wat was dat lekker! Ik had een geweldig lekkere chili in een goeie tortilla, heel goed en lekker gekruid (veel komijn) erbij een heerlijke guacemole (fris, niet zo muf als anders) en chocoladesaus.
Mijn tafelgenoot had fantastische noodles met huisgerookte tofu. Ik wil nu ook een rookoventje, mmm lekkere tofu. Zo'n veggie resto wil ik ook in A'dam. En nog leuke inrichting, prima bier en normale mensen ook.
Ook Indiaas gegeten bij Mother India Cafe. Een soort Indiase tapas, je neemt 2 a 3 gerechten de man en je deelt wat. Helemaal goed. We hadden prima okra met tomaat, hele goeie spinazie-panir, aubergine-pakora met tomaat-muntdip en lekkere garlic naan met matige korianderchutney. Lekker. Reserveren is wel handig. Lunchen kan ook.
En nog Koerdisch gegeten bij Hanam, ook heel prima (vegetarische kebab met erbij salade, pitabrood, yoghurtdip en abrikozendip). Lekker rozenijs toe. Alle drank was alcoholarm, wel grappig.
En sowieso zooo fijn dat je in GB overal zo makkelijk veggie kan eten.