Vegatopia Forum

Chips

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Chips
« Gepost op: 25 maart 2009, 21:34:24 »
Wij eten regelmatig naturel, bolognese en cheese and onion. Maar van welk merk ik wat het lekkerst vind, weet ik nog steeds niet.

Net cheese and onion op van het huismerk Hoogvliet (Perfekt): te zout en te uiig.

Welke eten jullie graag (merk, soort)?

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Chips
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2009, 22:00:40 »
bolognese

Ieks

Citaat
cheese and onion

Wrom eet jij kinderchips?

Afijn, ik eet graag Kettle Chips, diverse smaken. Ik ben ook dol op chips met azijn maar daar is moeilijk aan te komen. Smiths ribbel naturel is ook wel oke, evenals die van Smiths ribbel met Heinz tomatenketchup maar die is er weer uit. Af en toe mamamia (ook kinderchips) en pomtips. En nog wel meer. En ik het buitenland eet ik ook graag chips  ;D
,,,,فلافل

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2009, 22:07:58 »
Ik ben ook dol op chips met azijn maar daar is moeilijk aan te komen.

Ja, da's gemeen! Ik eet altijd maar extra veel salt & vinegar chips als ik in Ierland ben. Kettle chips vind ik trouwens ook lekker en AH heeft nu een soortgelijke variant die ook lekker is. Weet alleen de naam even niet. Van AH excellent geloof ik.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Rosanne

  • **
  • 81
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2009, 05:45:47 »
De allerlekkerste chips: Lay's Finest, en dan die met rozemarijn.. mmmmm

Die Kettle chips vind ik vaak te hard, maar ze hebben wel lekkere smaken. Ook gewone zoute chips gaat er prima in, en Doritos Dippas (geen idee of je het zo schrijft).

En oja, Lay's Sensations heeft ook een paar lekkere soorten.


Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Chips
« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2009, 09:50:02 »
Dillechips. En dan het liefst niet die van de ikea, want die zijn wel heel zout.
(En dat maakt meteen dat het een behoorlijk zinloze mededeling is, want ik heb ik NL buiten de Ikea nooit dillechips gezien.)
This is between me and the vegetable!

Lalena

Re:Chips
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2009, 10:34:02 »
Ik vind chips eigenlijk helemaal niet lekker, alleen chips gemaakt van rijst vind ik wel lekker.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #6 Gepost op: 26 maart 2009, 10:58:23 »

Afijn, ik eet graag Kettle Chips, diverse smaken. Ik ben ook dol op chips met azijn maar daar is moeilijk aan te komen. Smiths ribbel naturel is ook wel oke, evenals die van Smiths ribbel met Heinz tomatenketchup maar die is er weer uit. Af en toe mamamia (ook kinderchips) en pomtips. En nog wel meer. En ik het buitenland eet ik ook graag chips  ;D

ik sluit me hier bij aan  ;D aleen de pomtips en mamamia's eet ik niet.. maar ik en mijn moeder eten wel altijd van die pindaknabbels.. heel fout (echte kinderchips)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Chips
« Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2009, 13:02:19 »
Dillechips. En dan het liefst niet die van de ikea, want die zijn wel heel zout.

Ik hoorde dat ze daar niet meer verkocht worden. Althans in Duiven niet... :(

Ik eet niet zo heel veel chips, maar ik had laatst van die Sensationachtige van het eigen merk van Coop: lekker! (maar die zak heb ik al een paar weken). En ik mag graag verlangen naar die foute kaaschips waar je mond zo lekker van gaat plakken  ;D

Verder haal ik in het buitenland graag kleine zakjes en ja, vinegarachtige smaken zijn favoriet. Marieke heeft voor een vriendin van me overigens Kettle Salt en Vinegar gescoord bij Jumbo in Voorburg meen ik, mocht men die graag willen kopen.

Schanulleke

Re:Chips
« Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2009, 14:50:36 »
De cassavekroepoek van Conimex vind ik echt jammie :P. Maar ik weet niet of je dat chips mag noemen ???

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2009, 15:01:04 »
Nibbits en wokkels  :-[
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2009, 16:12:32 »
Lay's Baked vind ik wel onweerstaanbaar lekker. Hou verder niet zo van chips vanwege de vettige vingers/mond die het oplevert. Maar salt & vinegar is ook goed te doen.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Chips
« Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2009, 16:13:11 »
bugles met zachte geitenkaas om te dippen (en eventueel cresson)  owww yeah!  :hungry:

Offline veggiesara

  • ***
  • 225
  • Geslacht: Vrouw
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
Re:Chips
« Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2009, 17:17:05 »
Ik dacht dat er van Lay's een balsamic vinegar is.. of iets in die aard (van naam dan), die is heerlijk!
Lay's Sensations vind ik de meeste ook wel lekker.
Meestal: peper en zout..

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chips
« Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2009, 18:25:47 »
heb even op de site gekeken: lays light heeft idd een balsamico smaak.. moet zeggen, nog nooit in de winkel gezien bij ons... dus kan het ook niet proberen
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Chips
« Reactie #14 Gepost op: 26 maart 2009, 19:02:01 »
bolognese

Ieks

Nee, lekker! Maar alleen die van Croky en AH huismerk (andere huismerken geen ervaring mee). Niet die van Lays, brr.

Citaat
Citaat
cheese and onion

Wrom eet jij kinderchips?

Waarom is dat kinderchips?

Citaat
Afijn, ik eet graag Kettle Chips, diverse smaken. Ik ben ook dol op chips met azijn maar daar is moeilijk aan te komen.

Ik vind die kettle enorm snel vervelen. Dat ene merk van Marqt had ook lekkere chips. Lays heeft een light chips balsamico.

Verder vind ik Hamka's erg lekker, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of die tegenwoordig nog wel veggie zijn.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Chips
« Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2009, 20:56:15 »
bugles met zachte geitenkaas om te dippen (en eventueel cresson)  owww yeah!  :hungry:

oh jaaaaaa. Of zo'n tube van een man met een koksmuts en dat spul dat er uit komt om te dippen. Hm volgens mij klinkt dit heel ranzig. Ik bedoel deze: http://farm2.static.flickr.com/1026/988757035_2dffffb436.jpg?v=0
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Chips
« Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2009, 20:57:22 »
Ik dacht dat er van Lay's een balsamic vinegar is.. of iets in die aard (van naam dan)

Ik vind die niet zo: nogal naar zoetstoffen smaken helaas (die zitten er dan ook in).
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Chips
« Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2009, 21:22:49 »
bugles met zachte geitenkaas om te dippen (en eventueel cresson)  owww yeah!  :hungry:

oh jaaaaaa. Of zo'n tube van een man met een koksmuts en dat spul dat er uit komt om te dippen. Hm volgens mij klinkt dit heel ranzig. Ik bedoel deze: http://farm2.static.flickr.com/1026/988757035_2dffffb436.jpg?v=0

Zo. Na deze opmerking heb je voorlopig weer even je stijlpolitiekrediet verspild.  ;D

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Chips
« Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2009, 21:26:27 »
 ;D

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Chips
« Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2009, 21:44:50 »
 :schater2:
,,,,فلافل