Vegatopia Forum

Tijdschrift "Vegetarisch Fit"

Offline Sam

• 7.191
Re:Tijdschrift "Vegetarisch Fit"
« Reactie #20 Gepost op: 22 november 2010, 17:16:12 »
Tijdschrift ook een tijd geleden gekocht, heerlijke gerechten uit gemaakt! Ook voor de kerst ga ik een vegetarisch gerecht maken (benieuwd of de hele familie ervan eet).. Las dat een paar mensen het blad niet meer konden vinden, hier kan je hem bestellen http://www.magzine.nu/magazine/Vegetarisch-Fit/2010/21 hij is wel voor de ipad of een ereader, maar denk dat de meeste echtgenoten wel zo een speeltje hebben die we even mogen lenen!
Die link stond al hier op de pagina. Ik heb laatst nog een keer een exemplaar gekocht en het was al net zo matig als de vorige, dat was dus echt de laatste keer.

Enne.. waarom zouden we de Ipad van onze echtgenoten moeten lenen, hmm? Ik heb mijn iPad vaak in de keuken om recepten op te zoeken of net wat meer inspiratie op te doen als ik een standaard gerecht maak. En om youtube clipjes te spelen tijden het koken natuurlijk  :)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline LelleL

• 3.652
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2010, 13:03:58 »
Enne.. waarom zouden we de Ipad van onze echtgenoten moeten lenen, hmm? Ik heb mijn iPad vaak in de keuken om recepten op te zoeken of net wat meer inspiratie op te doen als ik een standaard gerecht maak. En om youtube clipjes te spelen tijden het koken natuurlijk  :)

Lelle :heart: Sam

Offline Valkyrie

• **
  • 57
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 27 november 2010, 12:48:39 »
Ik had gekeken naar dat tijdschrift (bij de Appie) maar ik zag hem niet liggen.
Gezien de wisselende reacties wil ik er wel een keer in neuzen.

Offline Nick

• 578
« Reactie #23 Gepost op: 26 december 2010, 12:17:57 »

Mijn kerstvoorgerechtje komt uit Vegetarisch fit.
Gele erwtenpuree met abrikozenknoflookworteltjes. Die gele erwten werden groene want gele heb ik nergens gevonden. Maar het was lekker! We waren met 20 (2veg) en slechts 2 (prille tieners) lustten het niet. Succes toch?
"Teaching a child not to step on a caterpillar is as valuable to the child as it is to the caterpillar."
-- Bradley

Offline Uniflame

• 180
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2010, 20:18:06 »
Ik heb er een abbo op en kook er met veel plezier uit. Doe er ook veel inspratie uit op. Ik vind het dus wel een aanrader!