Dank voor jullie steun! Daar ben ik dan eindelijk!! En ja, ook ik ben gefinisht.
Ik ben er zo blij mee! De laatste dag was heel zwaar, ik hoorde achteraf pas dat je dan 45 km loopt i.p.v. 40 km. Ik dacht al: wat duurt het toch lang voordat we bij de finish zijn. De officiele finish schijnt dus al aan het begin van de Via Gladiola te zijn, maar dan heb je nog 5 km te gaan voor een ereronde.
Laatste dag beetje mank gelopen vanwege zere heup/knie, maar over het geheel mag ik niet klagen!
Score: één heel klein blaartje, een beetje verbrand door de zon een dikke knie.
Verbazingwekkend genoeg heb ik dus dezelfde klachten: rechterknie, linkerheup, 1 kleine blaar en verbrande knieholtes. Ook ik mag dus niet klagen. Over het algemeen is het me zelfs meegevallen. Lang leve de pijnstillers zullen we maar zeggen. Zonder ibuprofen had ik het niet gered.
Ook een paar minpuntjes... Helaas is een van mijn wandelmaatjes uitgevallen, voor het eerst sinds 39 jaar! Dat was wel even schrikken, want dat is natuurlijk een routinier die niet zomaar opgeeft. En de ontmoeting met LL is in het water gevallen door de regen, het onweer en de drukte. We konden mekaar niet vinden. En ze was nog wel zo lief geweest om een kadootje voor me te kopen. Heel jammer, ik zag er erg naar uit.
Volgend jaar weer?
Wie weet... Ik kan moeilijk vrij krijgen in de bouwvak, maar als het me gegund is dan wil ik wel weer. Dan kunnen we wel weer een ontmoet-poging doen, LL!
En Rosanne wil dan misschien ook wel.