Leuk zeg! Waar woon je zelf?
Als je niet veel loopt, zou ik in ieder geval het
trainingsschema proberen aan te houden. Vooral een keer 2 dagen lopen is handig gebleken. En zoals Brenda zegt: het is voornamelijk over asfalt, train dus ook op asfalt en niet alleen in het bos.
Ik heb het uitgelopen, maar het was echt verschrikkelijk zwaar. Waar ik bijvoorbeeld niet op bedacht was, was het filelopen. Dat gebeurt nog wel eens op de dijk. Dat is niet leuk en slecht voor je pas. Met nare blaren tot gevolg. Ik heb twee dagen toen moeten lopen met ingebonden voeten en dikke knieen. Dat is niet echt ideaal. Het is nu wel rustiger, want het jaar na mij begonnen ze met een maximum aantal deelnemers.
Loop natuurlijk je schoenen goed in, maar ook je sokken! Klinkt raar, maar daar krijg je ook blaren van.
Als je toch blaren krijgt, laat ze dan verzorgen. De vrijwilligers zijn echt geweldig. Trots zorgt voor nog meer klachten.
Ik vond het een superervaring. Het gevoel dat je het toch maar kunt is echt fantastisch. Maar toch heb ik het maar een keertje gedaan, ik wandel nu liever zonder al die andere mensen.