Zoals de titel van het topic al luidt, is er een verband tussen vegetarisme en hoofdpijn???
Ik heb regelmatig last van hoofdpijn, en nou vraag ik me al een tijdje af wat de gevolgen zijn van een vegetarische leefwijze voor het wel en wee van je hoofd
Persoonlijk denk ik dat er weinig, géén of misschien zelfs wel een positief (dwz, vegetarisme beperkt hoofdpijn) verband is tussen vegetarisme een hoofdpijn. Ik heb al m'n hele leven last van hoofdpijn, terwijl ik pas 1 á 1,5 jaar zo goed als vegetarisch eet (geen vlees, vis heb ik m'n hele leven nog nooit gegeten, en ik eet het nu ook niet, eieren en zuivel eet ik wel, en ik pluis niet de etiketten na in de supermarkt, dus kaas (met stremsel uit de kalvermaag) en drop (met gelatine ofwel varkensbotten) verdwijnen gewoon in het winkelmandje en uiteindelijk in mijn (koel)kast). Dus je zou zeggen dat er geen verband tussen de twee is.
Maar zeker weten doe ik het niet, en aangezien jullie veel meer verstand hebben van vegetarisme hoop ik dat jullie m'n vragen kunnen beantwoorden...
Alvast hartelijk dank