Vegatopia Forum

Maharaja - Nijmegen

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Re:Maharaja - Nijmegen
« Reactie #20 Gepost op: 13 september 2009, 20:02:17 »
Gisteren weer eens in Maharadja in Nijmegen geweest. En dat is echt veel leuker en beter geworden. Heb een lekkere vegetarische kip madras gehad. Goed pittig en een goede portie. Tafelgenoot had de vegetarische garnalen biryani. Maffe dingen zijn dat, die vega garnalen.

Vandaag met mijn broertje een friet kapsalon met falafel, gewoon in een tentje in Nijmegen. Omdat het kan ;)

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #21 Gepost op: 02 maart 2010, 22:25:23 »
Bij Maharaja in Nijmegen, die overigens vorig jaar de Vegan Award hadden gewonnen (volgens mij heb ik nog in de restogids vermeld dat ze genomineerd waren). De inrichting wordt er steeds gezelliger en het eten was ook weer prima. Bij binnenkomst vermeldde de serveerster dat hun eigen kok een maand weg was en dat er dus een paar menu-aanpassingen waren. Vriendin had al vermeld dat ze veganist was, en de serveerster kwam ook meteen melden wat ze wel en niet kon eten. Erg netjes. Het gerecht was wat minder pittig dan dat ik van ze gewend was bij pittig, maar dat zal wel door de kok komen. Wel erg lekker, en vooral een erg prettige bediening en sfeer daardoor.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 07 april 2010, 10:51:11 »
Gisteren was ik in Nijmegen en omdat ik daar niet zo vaak kom besloot ik dan maar meteen bij Maharaja te gaan eten.
Ik heb heerlijk gegeten, alleen had ik wel de fout gemaakt om de pittigheid van de kip madras te onderschatten (stond wel bij dat het zeer pittig was, maar dacht dat het wel mee zou vallen  ::)). Ik had dus vrij veel over want het ging op een gegeven moment echt niet meer. Gelukkig snapte de bediening het meteen en kreeg ik de rest in een bakje mee naar huis. Kan ik daar het lijden nog eens stilletjes overdoen :)
Overigens hebben ze nu problemen met de gemeente omdat ze eigenlijk teveel tafeltjes hebben staan. Iemand uit de buurt heeft geklaagd over 'oneerlijke concurrentie', beetje flauw.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #23 Gepost op: 07 april 2010, 19:56:35 »
Overigens hebben ze nu problemen met de gemeente omdat ze eigenlijk teveel tafeltjes hebben staan. Iemand uit de buurt heeft geklaagd over 'oneerlijke concurrentie', beetje flauw.

Wat raar. Kan me namelijk niet voorstellen dat er concurrentie in de buurt is. Het is het enige compleet vegetarische restaurant in Nijmegen dat geen alcohol schenkt. Dat het daar dan regelmatig lekker druk is, hebben ze puur alleen aan het eten te danken.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #24 Gepost op: 07 juni 2012, 10:10:18 »
Maharaja is gesloten. In de restaurantgids zei iemand failliet. Feit is dat het dicht is, en ik zie ook geen huisraad meer staan. Er hangt geen briefje o.i.d.

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #25 Gepost op: 07 juni 2012, 12:28:16 »
Maharaja is gesloten. In de restaurantgids zei iemand failliet. Feit is dat het dicht is, en ik zie ook geen huisraad meer staan. Er hangt geen briefje o.i.d.

Al een hele tijd. Was volgens mij vooral gedoe met de gemeente.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #26 Gepost op: 07 juni 2012, 12:30:36 »

Al een hele tijd. Was volgens mij vooral gedoe met de gemeente.

Tja, zelf zat ik 3 maanden in Turkije, dus ik fiets er niet dagelijks langs. :P

Als je zoiets hoort, mag je het dus best doorgeven voor de restaurantgids, graag zelfs!