Misschien gevuld met tonijn?
Hee, nu vroeg ik me vannacht opeens af (jaaa ik lig daar wakker van ) of er in de blauwe, groene, gele en bruine M&M's ook schildluis zit. Zoniet, kan ik de rode gewoon door mijn vriend laten opeten Weet iemand hier een anwtoord op ?
Ik eet niet goed omdat ik vegetarisch ben en ik weet niet wat ik allemaal kan etenIk Ben altijd bang dat er wat dierlijks in de producten zit.wie kan me helpen?
Citaat van: IneN op 31 december 2007, 11:55:16Hee, nu vroeg ik me vannacht opeens af (jaaa ik lig daar wakker van ) of er in de blauwe, groene, gele en bruine M&M's ook schildluis zit. Zoniet, kan ik de rode gewoon door mijn vriend laten opeten Weet iemand hier een anwtoord op ? Daar zou je M&M even voor moeten emailen, maar ik denk dat de andere kleurtjes wel ok zijn. Daar hebben ze weer andere kleurstoffen voor. Hoewel in de bruine misschien ook wat rood kan zitten?
geplaatst door: IneN geplaatst op: vandaag om 11:55:16 Hee, nu vroeg ik me vannacht opeens af (jaaa ik lig daar wakker van ) of er in de blauwe, groene, gele en bruine M&M's ook schildluis zit. Zoniet, kan ik de rode gewoon door mijn vriend laten opeten Weet iemand hier een anwtoord op ?
Citaatgeplaatst door: IneN geplaatst op: vandaag om 11:55:16 Hee, nu vroeg ik me vannacht opeens af (jaaa ik lig daar wakker van ) of er in de blauwe, groene, gele en bruine M&M's ook schildluis zit. Zoniet, kan ik de rode gewoon door mijn vriend laten opeten Weet iemand hier een anwtoord op ? Met mijn boerenverstand zou ik zeggen van niet, maar ik vertrouw niemand meer sinds er ook in de gestampte muisjes (die zijn geheel wit van kleur) ook schildluis blijkt te zitten.
Is liga fruitkick appel vegetarisch?