Bijwerkingen heb ik niet, ik heb het wel opgebouwd, eerst 3 weken 1 keer per dag 1 tablet ingenomen van 300 mg en daarna 2 keer per dag, 1 was gewoon niet genoeg, als ik stop zal ik zeker afbouwen, lijkt me niks hiermee opeens stoppen want is echt een groot verschil dus ze werken wel degelijk.
Ik heb erge PMS en daarvoor gebruik ik dit, ook teunisbloemolie 2 keer per dag maar merk er weinig van behalve dat me huid er wat beter uit ziet maar die gebruik ik pas sinds kort.
Ben wel naar de huisarts geweest voor de PMS, en de pil gekregen maar ging binnen 2 weken al mis want die verdroeg ik helemaal niet, een 3fasepil gekregen en dat hielp echt amper maar wel een berg bijwerkingen waarvoor ik me zelfs es heb moeten ziekmelden, dan schijnen er nog andere dingen te bestaan met hormonen maar dat is niks voor mij, en daarbij met borstkanker oa in de familie zijn die hormonen ook niks eigenlijk maar het mocht omdat ik jaarlijks op controle moet. Ik denk dus wel dat ik de St Janskruid lange tijd zal moeten gebruiken want is niet voor een winterdipje ofzo, op het moment is me leven zowiezo niet zo leuk. En ik meen dat pms ook iets met neurotransmitters te maken had in combinatie met hormonen, had zoiets gelezen.
Dus naar mijn mening zijn sommige homeopatische middelen super
Neemt niet weg dat ze soms gewoon niet geschikt zijn voor iemand en vaak homeopatische middelen niet goed genoeg zijn.