Ha, kijk, super dat jullie gereageerd hebben!
Daar kan ik wat mee. Ik denk idd dat het ook wel belangrijk is dat ik er zelf open voor sta. Dat doe ik zeker wel. Het grappige is, ik legde aan die man aan de telefoon de situatie uit en noemde de vele ontstekingen. Hij reageerde met:"ontstekingen kunnen ook iets ander belichamen, zoals het in een situatie zitten die niet bij je past. Dat je een tijd iets hebt moeten doen, terwijl je hier niet achter staat". En dat klopt als een bus. Ik heb het gevoel dat mijn hele leven op het moment (nou ja, al bijna 1,5 jaar) "on hold"staat. Ik heb een baan aangenomen terwijl ik daar eigenlijk helemaal niet wil werken. En het soort werk is eigenlijk na 4 jaar studie toch ook net niet helemaal wat ik wil. We willen zo graag verhuizen, maar doordat ik geen vaste baan/intentieverklaring heb kunnen we geen hypotheek vinden. Ik wil zo graag kinderen, maar doordat ik geen vaste baan heb én we geen ander huis kunnen krijgen moet dat ook al wachten. Dus toen hij dat zei, kreeg ik wel een heel goed gevoel bij hem. Alsof het direct klikt ofzo
Ik ga idd niet eindeloos met behandelingen door als het niet lijkt te helpen. Ik krijg 300 euro per jaar vergoed, dus kan zowieso wel een behandeling of 5 doen. Als het aan lijkt te slaan wil ik daarna best zelf nog wat erin investeren.
Bioresonatie is idd zo'n apparaat waarmee je wordt door gemeten. Ik ben wel benieuwd en verwacht dat er een hele lijst met voedingsmiddelen uit zal gaan komen die niet goed voor mij zijn
Als het maar geen 72% cacao chocolade, avocado, zuivel, tarwe, tomaat en peper is. Dat zijn dingen waar ik niet zonder kan hoor!!
Tja, Bast, het Bircher dieet heb ik in een ver verleden 2 dagen gevolgd en toen.....werd ik gek! Misschien zou ik het nu wel kunnen, maar ik wacht het 1e consult maar even af. Het is ook helemaal niet zeker dat ik nu blaasontsteking heb, omdat er wel veel erytrocyten (bloed) in de urine zaten, maar geen leucocyten (ontsteking). A.s maandag ga ik weer naar de poli gyneacologie, dus dan hoop ik te horen of het iets in die regio weer is of helemaal niet. Ik heb besloten de kuur maar gewoon te starten (kan er ook nog wel bij...) want stel je voor dat het stiekem wel een blaasinfectie is. Dan zou het zonder behandeling goed mis kunnen gaan. Wil je me het adres van de Reiki-persoon in Zwolle PB-en? Ik kan het altijd nog proberen. Ik zal het lijnzaadkwijl ook gaan proberen!
Nou, bedankt voor jullie mening en tips! Nog meer mensen??