Mijn broer(tje) is vandaag verjaard, hij is inmiddels al 18 geworden (wat wordt-ie toch snel groot
).
Zondag houden we voor zijn verjaardag een (simpel) etentje met grootouders en peter van broertje, waar kroketjes als vast ingrediënt bij zijn verjaardag horen.
Ik hou noch van frietjes, noch van kroketjes, maar het draait zondag helemaal rond Mijn Lieve Broertje en wat HIJ wil eten, dus maakt niet uit.
Nu, ik heb tóch nog een kleine inbreng (aangezien ik als er vlees bij geserveerd wordt, niets zou eten), namelijk; als ik iets supergeweldigs vind (VEGETARISCH dus, terwijl familie niét vegetarisch at all is) en dat perfect bij kroketjes gaat, mijn moeder (met talent voor koken) dit klaarmaakt.
Ik vind het een erg leuk voorstel, mede omdat mijn grootouders dan waarschijnlijk ook eens zien dat je ook zónder vlees een geweldige maaltijd kan maken!
Mijn mama wil wel iets makkelijk, niet iets waar ze ingrediënten voor moet gaan 'zoeken' (dus gewoon verkrijgbaar in elke medium grote supermarkt) en liefst iets wat 'uit 1 pot' kan.
Heeft iemand leuke ideetjes/receptjes? Hoop mijn familie, samen met mijn mama, eens lekker te overtreffen met een vegetarische maaltijd, zonder dat er neuzen voor worden opgetrokken
Alvast bedankt, en ik ben benieuwd!
Edit: ik help zondag natuurlijk bij het koken! (spannend
).