Vegatopia Forum

Tivall

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #240 Gepost op: 15 april 2008, 14:48:26 »
Sinds vandaag zitten de braadworsten weer in het assortiment bij AH en ook het gehakt waar vorig jaar veel om te doen was, allemaal van Tivall. Niet gek, wat minder is, is dat de mini-frikandellen uit het assortiment gaan en de nuggets ook, en de rookworsten tijdelijk. Braadworsten net gekocht, even kijken of ze net zo smaken als een paar jaar geleden.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #241 Gepost op: 15 april 2008, 14:59:31 »
Sinds vandaag zitten de braadworsten weer in het assortiment bij AH


Cool! Had niet gedacht dat die ooit nog terugkwamen.

Citaat
en ook het gehakt waar vorig jaar veel om te doen was

Oh leuk, kan ik dat eindelijk es proberen, heb ik nog nooit gekocht. Dat is er trouwens toch al echt jaren niet meer?

Citaat
wat minder is, is dat de mini-frikandellen uit het assortiment gaan

Blech! Die eet ik graag bij friet. Hmpf.

Citaat
en de rookworsten tijdelijk.

Ja die worden er in de zomer altijd uitgegooid.

Citaat
Braadworsten net gekocht, even kijken of ze net zo smaken als een paar jaar geleden.

Ik hoop t!
,,,,فلافل

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #242 Gepost op: 16 april 2008, 08:49:15 »
De braadworsten smaken als vanouds, heel lekker, ja ik baal ook van de frikandellen, wij vonden ze ook heerlijk.

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Tivall
« Reactie #243 Gepost op: 16 april 2008, 11:06:45 »
De rookworsten zijn ook nog te doen als je ze invriest ;)  Zo zorgen wij dat we in de winter op zijn tijd ook nog een rookworst hebben.

Bedoelen jullie met frikandellen die kleine worstjes? (smaken een beetje als de rookworst en zijn heerlijk op een cadetje oid)

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #244 Gepost op: 16 april 2008, 11:08:14 »
Bedoelen jullie met frikandellen die kleine worstjes? (smaken een beetje als de rookworst en zijn heerlijk op een cadetje oid)

Nee dat zijn de frankfurters.
Eerst hadden ze gewone frikandellen, maar die gingen er al vlug uit, en toen kwamen de mini-frikandellen in het diepvriesschap. Maar die houden nu dus ook op  >:( Die van GOod Bite nog maar es proberen dus.
« Laatst bewerkt op: 16 april 2008, 11:08:26 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Tivall
« Reactie #245 Gepost op: 16 april 2008, 11:10:26 »
Dan heeft mijn ah die nooit gehad denk ik.

Goodbite hoor ik wel vaker over maar ik heb het nog niet gevonden! Ben er zelfs apart voor naar de c1000 gegaan maar die van ons is helemaal van alles wat biologisch of vega is, afgestapt....Dus daar zal het wel aan liggen dat ik het niet kan vinden.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Tivall
« Reactie #246 Gepost op: 18 april 2008, 19:23:40 »
Vandaag ontvangen via mail:

Geachte heer,

 

Enige tijd geleden heeft u ons gemaild over het Tivall Gehakt; sinds 15 april hebben AH en Tivall het Gehakt weer geintroduceerd.

 

Bijgaande link naar onze nieuwsbrief geeft u meer informatie over dit product.

 

www.Tivall.nl/Mailing/april08/


 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel kookplezier met Tivall.

 

Met vriendelijke groet,

 

Anita Griffejoen

Tivall Marketing
« Laatst bewerkt op: 18 april 2008, 19:28:25 door willem »
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #247 Gepost op: 19 april 2008, 09:08:11 »
 :D Fijn! Ik vond dat gehakt echt geweldig om zelf burgers van te maken, ik weet al wat ik maandag ga eten (ik waag me bij voorkeur niet op zaterdag in de AH XL).  :cheer:

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #248 Gepost op: 19 april 2008, 11:35:40 »
:D Fijn! Ik vond dat gehakt echt geweldig om zelf burgers van te maken, ik weet al wat ik maandag ga eten (ik waag me bij voorkeur niet op zaterdag in de AH XL).  :cheer:

Zeg Laurie, hoe doe je dat dan, met paneermeel er door en ei of gewoon zo er burgers van "drukken". Ik gebruikte het gehakt eerder alleen voor spaghetti saus e.d. Burgers wil il ook wel eens proberen.  ;)

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #249 Gepost op: 20 april 2008, 10:06:31 »
Dat heb ik even moeten navragen want ik laat dat aan J. over... Hij zegt: geen ei, gewoon kruiden met wat je lekker vindt en dan burgers vormen. Niks bijzonders dus.  :)

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #250 Gepost op: 20 april 2008, 13:03:00 »
Ok ga het proberen. ;)

Offline Sam

  • ******
  • 7.149
Re:Tivall
« Reactie #251 Gepost op: 21 april 2008, 13:23:59 »
Yeah, gehakt is terug! Meteen inslaan. Ik gebruik het voor vegetarische saucijzenbroodjes (met gehaktkruiden) en als vulling voor shoarmabroodjes (met shoarmakruiden). En met knoflookpoeder en gember en een beetje sambal en keptjap voor balletjes bij de nasi.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Juffrouw Ooievaar

Tivall gehakt
« Reactie #252 Gepost op: 21 mei 2008, 21:44:41 »
Een vraagje, een tijdje terug kreeg ik een e-mail(mailing-list) dat de braadworsten en het gehakt nieuw in het assortiment waren van Tivall bij AH. De braadworsten zijn volop te koop maar heeft iemand van jullie het gehakt al gezien? Ik heb verschillende AH-filialen bezocht ook de grotere maar nog geen gehakt gezien. Jullie dan? :-\

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #253 Gepost op: 22 mei 2008, 06:41:06 »
Ja hoor, bij de XL in Nijmegen hebben ze het. Ik denk dat je het misschien bij de grote(re) Albert Heijn moet zoeken.  :)

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #254 Gepost op: 22 mei 2008, 08:50:53 »
Ja hoor, bij de XL in Nijmegen hebben ze het. Ik denk dat je het misschien bij de grote(re) Albert Heijn moet zoeken.  :)

Ok bedankt, dan weet ik in ieder geval dat het er wel is. Ik ben wel bij redelijk grote filialen geweest maar daar lag het niet. De XL ken ik niet. Hier, in Wolvega, is niet eens een AH. Maar ik zal kijken op internet waar een XL  is. Groetjes.

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #255 Gepost op: 22 augustus 2008, 16:26:08 »
Ik heb van de week voor het eerst eens de vegetarische braadworst gekocht. Viel me alles mee, best lekker en makkelijk voor bij een stamppot of iets dergelijks.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Juffrouw Ooievaar

Re:Tivall
« Reactie #256 Gepost op: 25 augustus 2008, 08:30:16 »
Hier smullen ze ervan en is ook heel goed te bereiden met bbqen. :D

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #257 Gepost op: 01 december 2008, 14:26:56 »
De Tivall nieuwsbrief meldt:

- het gehakt verdwijnt weer definitief (sorry Sam)
- de braadworsten zijn er vanaf januari weer in de grotere AH's (jeuh!)
- tijdens de sint en kerstdagen is er een weinig inspirerend gourmetpakket (miniworstjes, groenteballetjes, nog wat).
,,,,فلافل

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #258 Gepost op: 02 december 2008, 08:49:50 »
De Tivall nieuwsbrief meldt:

- het gehakt verdwijnt weer definitief (sorry Sam)
:smeerie: :Thumbsdown: :nooo:

Offline Sam

  • ******
  • 7.149
Re:Tivall
« Reactie #259 Gepost op: 03 december 2008, 09:21:01 »
Leuk is dat, gehakt er weer uit, zeker weer omdat er zogenaamd geen vraag naar is? Ze hebben het bij mij in de 2 AH's in de buurt nog niet eens opgenomen in het assortiment, en online ook niet.  >:(
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light