Ik ken bijna niemand die rookt... totdat je naar mijn schoonfamilie gaat kijken (die roken zichzelf bijna allemaal het graf in
).
Ik ken ook bijna geen vegetariërs.
Ik ken wel vooral mensen met een hoge opleiding (totdat je naar mijn schoonfamilie gaat kijken --> er is dus in ieder geval 1 verband
).
Ik ben het wel eens met de stelling dat denkniveau belangrijk is, hoewel ik veel activisten nou niet zie overkomen als intelligente mensen (zie de laatste jouw vrouw/mijn vrouw). Volgens mij moet je ervoor openstaan. Om met Tom Cruise te spreken: Wij zijn bijzonder, wij weten dat we mensen kunnen helpen en dat moeten we ook doen. Daarvoor zijn wij hier :O
Overigens zei de hoogleraar alternatieven voor dierproeven dat actie voeren een averechts effect heeft op het zoeken naar alternatieven omdat de dierproeven zich steeds vaker naar het buitenland verplaatsen terwijl er hier strikte regels voor zijn. Wat is beter.
Hij betwijfelde of je ooit zonder dierproeven zou kunnen en verwacht dat het zeker nog wel 40 jaar gaat duren voordat de meeste dingen zonder dieren getest kunnen worden. (volgens mij FD)