Ik ga sowieso niet graag in van die megaeettenten eten.. Liever in een gezellig frituurtje, waar ze hier meestal ook iets lekkers vegi hebben.
Maar, er zou overal wel IETS vegetarisch te verkrijgen moeten zijn.
hate to burst your bubble maar in welk vet denk je dat ze je vega snack frituren bij die gezellige frituur van je? Ik zet €50 in op het vet waar al de hele dag frikandellen en andere vleessnacks in worden gefrituurd.
dan prefereer ik toch de mac, waar ze strikte regels over dat soort dingen hebben, niet omdat ze zo lief zijn, maar omdat die gasten geen lawsuits willen. Dat schikt mij overigens prima, gemak dient de mens.
Wij vegetariërs kunnen wel allemaal gaan lopen protesteren dat zo'n Micky D's en Burger King foute etablissementen zijn waar wij onze neus voor ophalen, maar dat vind ik geen antwoord op de vraag.
Het gaat hier gewoon om: Waarom hebben Mc Donalds en Burger King in Nederland geen fatsoenlijke alternatieven voor vegetariërs waar dat in het buitenland vaak nou juist VEEL beter is geregeld?
de vele reacties daarop van "ik ga daar toch nooit heen" vind ik persoonlijk wat nutteloos.
that's my 2¢
P.S. ik was laatst in een Hamburger tent in Berlijn en daar hadden ze wel vijf vegetarische burgers in het assortiment, de een nog lekkerder dan de andere.