Vegatopia Forum

Kerstdiner voor je huisdier??

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Suus

Kerstdiner voor je huisdier??
« Gepost op: 24 december 2007, 18:08:42 »
Hey allemaal!

Ik vroeg me af of jullie nou ook iets speciaals maken voor je huisdier met kerst?? Mijn 2 konijnen krijgen een speciaal mengsel van diverse soorten groente en fruit en een lekkere bruine boterham. Mijn kat krijgt (gelet op de vis wijzer ) een klein stukje vis.

Groetjes en fijne dagen natuurlijk! ;D
Suus

rozemarijn

Re:Kerstdiner voor je huisdier??
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2007, 19:42:27 »
De honden krijgen een kluif, de ratjes krijgen pasta. En de kippen krijgen de overschot van het kerstdiner.

Monique

Re:Kerstdiner voor je huisdier??
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2008, 09:58:58 »
Nee, voor mijn poezenkind is het elke dag feest, ik verwen haar namelijk nogal ;)

Jippia

Re:Kerst/paasdiner voor je huisdier??
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2008, 10:23:10 »
Dat geldt ook voor ons konijn en onze cavia's. Hoewel, ik denk dat ik zo een lekkere venkelknol voor ze ga kopen. Vinden ze heerlijk. En het is tenslotte pasen. Ze krijgen iedere dag een bak vol groente en fruit. Dit weekend schaft de pot broccoli (vandaag), paprika, witlof, bospeen, komkommer, appel, witte druif en waarschijnlijk dus venkel. En ze hebben vanmorgen al een paar cherrytomaatjes gehad. Cavia Jula's favoriete groente.  :vork:

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kerstdiner voor je huisdier??
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2008, 12:07:02 »
Ot en Sien hebben met kerst ook lekkere speciale dingen gekregen, en nu met pasen krijgen ze ook iets lekkers en speciaals.
Ik zal verder niet vermelden wat, aangezien mijn katten vers eten.
Met de feestdagen zit ik meestal bij mn moeder, en dan zijn ze een beetje van slag, Sien iets erger dan Ot. Door ze dan extra lekkere dingen te geven, heb ik het idee dat ze het leuker vinden. Ot eet dan erg goed, terwijl ze normaal best een moeilijke eter kan zijn.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy