Het kneedgehakt bakt onplezierig en is nogal smakeloos, niet helemaal wat er vroeger was en zeker niet wat DVS maakt. Maar ik ga het ook nog een keer in saucijzenbroodjes proberen, die kruid ik toch altijd flink en er is geen kans op aanbakken.
Benieuwd wat je bevindingen daarvan gaan zijn. Het vegasaucijzenbroodje van DVS beviel best aardig en ook leuk dat je die nog eens onderweg kan scoren bij de AH To Go.
Maar voor kneedgehackt beter DVS gebruiken begrijp ik? Kun je daar een leuke gehacktbal van maken of iets in die richting?
Als ik ballen wil eten koop ik ze k&k van DVS, heb Goodbite ook geprobeerd maar die kunnen er wat mij betreft aan niet tippe. Die van DVS zijn heel makkelijk, lekker en voor mij goed verkrijgbaar.
K&k saucijzenbroodjes vind ik tot nu toe allemaal weinig smaak hebben. De seitanbroodjes die bij de Gimsel en Ekoplaza verkocht worden bevallen me beter, ook beter dan de saucijzenbroodjes die ze daar verkopen. Maar als de ingrediënten een beetje makkelijk verkrijgbaar zijn dan is zelfmaak makkelijk en zo veel lekkerder dat ik geen k&k meer koop.
Het kneedgehakt van Goodbite bevalt wel goed in alle verwerkingen en is vaker voorradig dan het kneedgehakt van DVS.
Als dat van ah geschikt blijkt voor saucijzenbroodjes laat ik dat hier nog wel weten. Zou me blij maken want ik ben een liefhebber van saucijzenbroodjes en dan zijn alle ingrediënten om de hoek te koop
Haha, dit houdt me al zo lang bezig dat het een obsessie lijkt.