Heb de tomeato burger van de AH to go een paar keer gegeten. Niet verkeerd, maar mis een beetje textuur ook in combi zo met dat hamburgerbroodje. Wat meer sla erbij zou helpen, nu hangt het met name van uitjes en augurk af. Geen overdreven tomaten- of bietensmaak trouwens. Wel een lange ingrediëntenlijst.
Ik vind dit tot nu toe de leukste van het stel, maar ik heb verder alleen twee van die kant-en-klare maaltijden gehad die als eerste bij de gewone AH's in de schappen kwam. Een lasagne en de moussaka, vond ik zo niet bijzonder en ook wat zout.
Maar weer eens op onderzoek uitgaan, want die cordon rouge ken ik nog niet.
Zouden jullie de bratwursten ook aanraden aan mensen die niet zo van bratwursten houden? Zo ja, moet je die dingen echt braden of opbakken of zo? En die Vivera kipstukjes, zijn dat die lupinedingen?
Valess is volgens mij nog best populair, anders zouden ze de lijn niet uitgebreid hebben met allerlei smaakjes denk ik. Ligt ook bij de Dirk hier. Aanvankelijk vond ik hun gepaneerde schnitzel wel lekker, maar dat was toen ik Vivera nog kartonachtig vond. Die vullingen spreken me ook niet zo aan, dus het komt hier alleen nog als we even niet aan andere schnitzels konden komen en dat wel per se willen eten dan...