Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #520 Gepost op: 25 november 2012, 17:25:08 »

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #521 Gepost op: 26 november 2012, 10:54:45 »
Inclusief slingers??

Van worsten.

8) Daar wil ik dan graag een foto van zien.....
Want a sugarcube?

Offline Miranda

• 3.376
« Reactie #522 Gepost op: 27 november 2012, 08:03:15 »
Pfff alles op gisteravond bij mijn AH  :'(
Vanavond nieuwe poging bij de XL.

Offline Miranda

• 3.376
« Reactie #523 Gepost op: 27 november 2012, 13:23:03 »
Gescoord in mijn lunchpauze bij een andere AH  ;D
Die hadden alles nog. Leuk, want ik heb de worsten van Tivall nog nooit geproefd, en kan nu voor een geinig prijsje.

Offline Marthe

• 274
« Reactie #524 Gepost op: 27 november 2012, 14:47:36 »
Ik heb vanmiddag ook de spekjes gehaald bij een andere AH. Ze stonden een beetje verstopt, dus ik was eerst bang dat ze ze bij deze ook niet hadden, maar gelukkig lagen er nog een paar pakjes. Nu liggen ze veilig in mijn koelkast :)

« Reactie #525 Gepost op: 27 november 2012, 20:36:33 »
Hmmz hier ook geen vega rookwors tmeer te vinden, stupid ah!

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #526 Gepost op: 27 november 2012, 22:41:12 »
Ze hadden ze niet binnengekregen hier ...  ???

« Reactie #527 Gepost op: 02 februari 2013, 10:04:33 »
Ik werk bij de Albert Heijn achter de kassa sinds anderhalve week en wat mij opvalt is dat er in verhouding tot de andere vega producten veel vega worstjes van Tivall worden verkocht. Vooral aan oudere mensen. Dus ik vermoed dat deze mensen niet eens door hebben dat het geen vlees is, maar gewoon denken van 'oh, knakworstjes, lekker'. :)

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #528 Gepost op: 17 februari 2013, 13:31:30 »
 ;D Zouden ze dan ook hun leesbril niet opzetten in de supermarkt?
Want a sugarcube?

Offline Monica

• 231
« Reactie #529 Gepost op: 18 maart 2013, 22:22:28 »
Ik zag vandaag diverse nieuwe (en vernieuwde) vegetarische producten bij AH. Ik dacht eerst dat het Tivall was, maar ik zie dat niet op de verpakking staan. Ik heb nu de geroosterde filet gekocht. Ik zag ook nog shoarma, iets van een wortelcarré (dacht ik) en nog vernieuwde wok of grilstukjes. Ik dacht dat ik er wel iets over op internet kon vinden, maar ik zie nergens informatie over de nieuwe producten. Ik zal morgen even wat beter opletten in de winkel en het dan hier posten.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #530 Gepost op: 18 maart 2013, 22:35:41 »
leuk! Wortelcarré klinkt goed.
,,,,فلافل

« Reactie #531 Gepost op: 18 maart 2013, 22:41:12 »
Parijse worteltjes maar dan in 't vierkant?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Monica

• 231
« Reactie #532 Gepost op: 19 maart 2013, 16:03:28 »
Een aanvulling op mijn bericht van gisteren. Verschillende soorten vegetarische filets: een gekruide filet, een gevulde Toscaanse filet en volgens mij ook naturel filet (maar ik dacht dat die al bestond). De wortelcarré is van de biologische puur en eerlijk lijn.

Ook zag ik gisteren op de AH site een vegetarische filet americain pepersmaak. Daar was ik wel benieuwd naar. Na zoeken in de koeling bij de vleeswaren had ik 'm eindelijk ontdekt. Tussen de honderden soorten filet americain met vlees stonden daar 4 bakjes met de vegetarische variant. Ik vind dat geen handige plek om zoiets neer te zetten. Ik kijk daar nooit, nu ik het weet wel, maar zoiets moet meer in de spotlights of een aparte plek vind ik. Ik heb 'm geproefd op een crackertje en ik vind de smaak verrassend lekker. Lekker pittig, daar houd ik wel van.

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #533 Gepost op: 19 maart 2013, 21:26:18 »
Als ik dit zo lees bespaar ik kennelijk heel wat geld.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2013, 22:34:04 door @rno »
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Fynnya

• 432
« Reactie #534 Gepost op: 21 maart 2013, 17:45:34 »
Een aanvulling op mijn bericht van gisteren. Verschillende soorten vegetarische filets: een gekruide filet, een gevulde Toscaanse filet en volgens mij ook naturel filet (maar ik dacht dat die al bestond). De wortelcarré is van de biologische puur en eerlijk lijn.

Ook zag ik gisteren op de AH site een vegetarische filet americain pepersmaak. Daar was ik wel benieuwd naar. Na zoeken in de koeling bij de vleeswaren had ik 'm eindelijk ontdekt. Tussen de honderden soorten filet americain met vlees stonden daar 4 bakjes met de vegetarische variant. Ik vind dat geen handige plek om zoiets neer te zetten. Ik kijk daar nooit, nu ik het weet wel, maar zoiets moet meer in de spotlights of een aparte plek vind ik. Ik heb 'm geproefd op een crackertje en ik vind de smaak verrassend lekker. Lekker pittig, daar houd ik wel van.
Fijn dat je het hier geschreven hebt, anders was ik er zelf niet snel achter gekomen (mijn vriend doet de boodschappen dus ik zie het zelf niet als er iets verandert). Ik ben vandaag even gaan kijken omdat ik er toch in de buurt moest zijn, en bij die van mij hadden ze als ik het goed onthouden heb naast die wortelcarré, gevulde toscaanse filet en gekruide filet inderdaad een naturel filet, en daarnaast nog een gerookte filet, een filet met ik geloof tomaat en mozzarella, en biologische groenteballetjes (die groter zijn dan de groenteballetjes die ze al hadden, deze zien er meer uit als de pikante falafelballen). De vier filets (naturel, gerookt, gekruid, tomaatkaas) hebben iets van 'Mals & sappig!' ofzo op de voorkant staan, ze zijn volgens de verpakking voorgebakken, op die kaastomaat na bevatten ze behoorlijk veel proteïne in vergelijking met koolhydraten en vet, en ze zijn per kilo wat duurder dan de andere burgers enzo die ze hebben. Ik ben wel benieuwd hoe ze smaken. En ze hadden inderdaad ook een shoarmaspul, maar daar stond geen 'nieuw!' op, dus ik ging ervanuit dat ze die al langer hadden en ik het gewoon niet kende, maar misschien zijn die dan toch ook wel nieuw.

Een deel van de producten die ze al langer hebben, lijkt ook anders. Er waren meerdere dingen die bestaan uit allemaal stukjes (wokblokjes en gegrilde stukjes enzo) die allemaal een stuk groter leken dan ze vroeger waren (niet de verpakking,maar de stukjes zelf).

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #535 Gepost op: 22 maart 2013, 11:41:19 »
Het online vego assortiment van AH wordt eerder kleiner dan groter. De hele winter geen rookworst of braadworst te krijgen, en ook al deze nieuwe dingen zijn in geen velden of wegen te bekennen. Ze hebben net iets van 1000 artikelen toegevoegd aan het online assortiment, maar dus niets vegetarisch. Van de vego worst hebben ze ook alleen de smeersels, niet de plakjes. Misschien maar weer eens mailen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

« Reactie #536 Gepost op: 22 maart 2013, 18:40:29 »
heb hier de filet ook gezien. Twee verschillende soorten meegenomen. Ben benieuwd..

« Reactie #537 Gepost op: 25 maart 2013, 21:22:38 »
een van de filets vandaag geprobeerd.  Vond hem erg smakelijk

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #538 Gepost op: 25 maart 2013, 22:05:56 »
En nou niet gaan klagen dat vegetarisme zo duur is.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #539 Gepost op: 25 maart 2013, 22:15:56 »
En nou niet gaan klagen dat vegetarisme zo duur is.

Zég jij ben hier de klager  :P  ;)
,,,,فلافل