Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #480 Gepost op: 25 oktober 2012, 17:38:16 »
Ik las in de allerhande dat er een aantal nieuwe vegetarische maaltijdsalades zijn. Zullen wel niet veganistisch zijn, maar toch een goede ontwikkeling.

Ik dacht dat ik Draakje hier hoorde over een vegan couscoussalade bij AH to Go

dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar zag hem gisteren niet bij de AH to Go in Dordrecht
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #481 Gepost op: 25 oktober 2012, 18:56:46 »
Hij is nu in de langloopbonus zelfs.

Het moet toch wel mogelijk zijn om bij de AH te informeren bij welke vestigingen ze te krijgen zijn? Misschien weet fem dat?
Ik kom bijna nooit meer in een winkel, maar toevallig had ik laatst gemaild over dat ik de alcoholvrije wijn wilde kopen in de webwinkel en toen stuurden ze me lijstje terug van winkels die het in het assortiment hadden. Je kunt dus de klantenservice mailen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Antje

• 701
    • Idril.nl
« Reactie #482 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:18:09 »
Zometeen de spicy falafel van de ah proberen!
En, en?
Groetjes, Antje

« Reactie #483 Gepost op: 26 oktober 2012, 11:55:36 »
Het is niet de lekkerste falalfel die ik ooit gegeten heb, maar opzich prima qua smaak ... en zeker niet uber spicy.. gewoon lekker gekruid zou ik zeggen!

Dusals ik het een cijfer zou moeten geven zou ik zeggen een 7, gewoon lekker, zeker voor herhaling vatbaar

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #484 Gepost op: 26 oktober 2012, 12:14:48 »
Ik zag de gado gado salde in de AH, het is wel een tijdelijke geloof ik. Niet vegan want er zit ei bij, en grillstukjes oid.

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #485 Gepost op: 26 oktober 2012, 15:21:01 »
Hij is nu in de langloopbonus zelfs.

Grrr, waarom hebben ze het online dan niet? Het online assortiment wordt steeds beperkter heb ik het idee.
Maar goed, dan moet ik morgen maar eens de fysieke AH in. Dat ga ik maar heel vroeg doen dan, als het nog rustig is. Bedankt Poek en Chantal!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #486 Gepost op: 26 oktober 2012, 15:23:46 »
Ik hoop dat je het zonder kleerscheuren overleefd!

(bij 'mijn' AH hebben ze de rookworst ook trouwens)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #487 Gepost op: 26 oktober 2012, 15:32:10 »
Ik zag de gado gado salde in de AH, het is wel een tijdelijke geloof ik. Niet vegan want er zit ei bij, en grillstukjes oid.

Weet je toevallig of er rauwe taugé bij zat?
,,,,فلافل

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #488 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:11:42 »
Nee, zo gedetailleerd heb ik niet gekeken (ik zag het ei zitten en legde hem dus weg). Hoezo, vind je dat lekker of juist niet?

Oh ja, ik las ergens dat de AH over een tijdje ook alles in dozen in de winkel neer gaat zetten, net als de aldi en lidl nu al doen. Ik hoop echt dat dat een vergissing was, anders moet ik op zoek naar een nieuwe supermarkt.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #489 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:13:36 »
http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html

"Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant."???

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #490 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:33:22 »
Wat heb je tegen dozen dan?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #491 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:58:44 »
Nee, zo gedetailleerd heb ik niet gekeken (ik zag het ei zitten en legde hem dus weg). Hoezo, vind je dat lekker of juist niet?

Oh ja, ik las ergens dat de AH over een tijdje ook alles in dozen in de winkel neer gaat zetten, net als de aldi en lidl nu al doen. Ik hoop echt dat dat een vergissing was, anders moet ik op zoek naar een nieuwe supermarkt.

Nee ik eet alleen gekookte taugé (kunnen vrij makkelijk bacterieën in rauwe komen) maar ik snap goed dat je hem meteen weglegde toen je ei zag.
En brr dozen! Gelukkig kom ik weinig bij AH. Hoop desalniettemin ook dat het een vergissing is.
,,,,فلافل

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #492 Gepost op: 26 oktober 2012, 23:10:38 »
http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html

"Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant."???

Is heel simpel.
-Vakkenvuller kosten geld. Deze kosten worden doorberekend in de prijzen. Door deze grote dozen hoeven vakkenvuller minder werk te verrichten. Ze hoeven nu alleen de doos in de kast te zetten, ipv elke product apart in de schappen te plaatsen. Ik denk niet dat AH dat voor alle producten gaat doen
-Leveranciers kunnen hun dozen nu aanpassen. Ze kunnen bijvoorbeeld reclame erop zetten van alle verschillende smaken of andere varianten van hun producten. Of de doos meer te laten opvallen zodat de consument ernaar toe gaat lopen

Offline MaartenP

• 191
« Reactie #493 Gepost op: 31 oktober 2012, 11:51:19 »
Zometeen de spicy falafel van de ah proberen!

Dat eet ik ook vaak, omdat falafel de enige veganistische vleesvervanger is bij de AH (behalve de tofu). Ik vind het best lekker, alleen heeft het echt niks met falafel van doen.

Ze hebben hier tussen het halalvlees ook falafel liggen, kent iemand die en is dta wat?

Offline @rno

• 2.330
« Reactie #494 Gepost op: 06 november 2012, 22:48:37 »
Laatst liep ik in AH en zag dat Marmite zo'n 35% sticker had. Bij had schap stond dat het product zou verdwijnen uit de schappen. Nu is Marmite voor mij van levensbelang. Ik gebruik het al bijna mijn hele leven. Dus kocht ik snel de overgebleven potjes met 35% korting. Intussen overwegend waar ik het product nog meer kon krijgen.

Een week later was inderdaad het potje Marmite van 125 gram verdwenen. Het product dat er voor in de plaats kwam, was Marmite, maar nu in een groter formaat van 200 gram. Met een slimme spuitdop. De pot moet hiervoor constant "op z'n kop staan".

Het is wel iets duurder geworden.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #495 Gepost op: 06 november 2012, 23:26:17 »
 ;D
En voor hoeveel jaar aan Marmite had je al ingekocht?

« Reactie #496 Gepost op: 06 november 2012, 23:54:32 »
O yuk, Marmite. Mijn baas smeert die rommel ook altijd op zijn toast, een dikke laag.  :iek:
En hij is niet eens vegetariër.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #497 Gepost op: 07 november 2012, 10:03:09 »
Heerlijk marmite. Hier toch ook wel van levensbelang ja. Vroeger hadden we hele grote potten thuis, beter dan die rare kleintjes.
,,,,فلافل

Offline greet

• 2.671
« Reactie #498 Gepost op: 07 november 2012, 11:01:26 »
Hmmmm, marmite, lekker, maar niet op de boterham, maar in stoofpotjes enzo, zeker in combinatie met gebakken ajuin  :yummie:

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #499 Gepost op: 07 november 2012, 11:19:46 »
Laatst liep ik in AH en zag dat Marmite zo'n 35% sticker had. Bij had schap stond dat het product zou verdwijnen uit de schappen. Nu is Marmite voor mij van levensbelang. Ik gebruik het al bijna mijn hele leven. Dus kocht ik snel de overgebleven potjes met 35% korting. Intussen overwegend waar ik het product nog meer kon krijgen.

Een week later was inderdaad het potje Marmite van 125 gram verdwenen. Het product dat er voor in de plaats kwam, was Marmite, maar nu in een groter formaat van 200 gram. Met een slimme spuitdop. De pot moet hiervoor constant "op z'n kop staan".

Het is wel iets duurder geworden.

Hoeveel procent duurder per kilo?  Wel fijn dat je nu wat potjes met 35% korting hebt!
Want a sugarcube?