Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #440 Gepost op: 10 mei 2012, 11:03:28 »
Daarom zeg ik dus: Waar trek je de grens? :P
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #441 Gepost op: 10 mei 2012, 12:57:51 »
Toch vind ik het wel kwalijk, ze hebben onterecht gebruik gemaakt van het vegan keurmerk

McDonalds had toch ook een vegakeurmerk (NVB?), dat achteraf toch ook onterecht uitgedeeld bleek?
Dat gezond/bewust keurmerk is ook al zo'n wassen neus. Misschien moet er een keurmerk voor keurmerken komen :P
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #442 Gepost op: 10 mei 2012, 13:10:25 »

McDonalds had toch ook een vegakeurmerk (NVB?), dat achteraf toch ook onterecht uitgedeeld bleek?

Bedoel je het gedoe met runderextract? Dat speelde niet in NL.

« Reactie #443 Gepost op: 10 mei 2012, 13:31:34 »
Bovendien hebben ze dacht ik nooit een keurmerk gehad voor de frietjes, maar alleen voor de groenteburger?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #444 Gepost op: 10 mei 2012, 13:33:58 »
Bedoelde de groentenburger die niet vegetarisch bereidt kon (en op sommige locaties kan) worden.

« Reactie #445 Gepost op: 10 mei 2012, 13:36:10 »
Je bedoelt dat ze geen stukje aluminiumfolie tussen de gril en de burger konden leggen?
William Shatner

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #446 Gepost op: 10 mei 2012, 14:14:15 »
Nee joh, alleen BK grillt ;)

Offline Lollo Rossa

• **
  • 25
« Reactie #447 Gepost op: 10 mei 2012, 14:49:48 »
Daarom zeg ik dus: Waar trek je de grens? :P

Ja, dat vind ik zelf best lastig soms .... maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf.

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #448 Gepost op: 10 mei 2012, 19:07:08 »
Wanneer heeft Albert Heijn weer vegetarische aanbiedingen?
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline meisbaer

• 5.622
« Reactie #449 Gepost op: 10 mei 2012, 19:19:54 »
Nu :)

Tival balletjes en falafel, tweede halve prijs.
En verse gevulde pasta (of is die kaas niet vega?), tweede gratis!

Die balletjes hebben we maar alvast ingeslagen voor ons verjaardagsfeestje volgende week, valt altijd in de smaak bij vleeseters en kinderen :)

« Reactie #450 Gepost op: 26 mei 2012, 15:23:37 »
Ik vind de falafel van AH niet zo geweldig, beetje slap. Die van de Jumbo is wel lekker :)

Laatst had ik een broccoliburger van AH, die viel echt tegen :-S De hamburgers vind ik wel lekker. Alleen jammer dat die niet veganistisch zijn.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #451 Gepost op: 26 mei 2012, 20:25:30 »
Ik vind de falafel van AH niet zo geweldig, beetje slap. Die van de Jumbo is wel lekker :)

Van welk merk is die of is het huismerk?
,,,,فلافل

Offline Draek

• 4.449
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #452 Gepost op: 28 mei 2012, 16:19:55 »
Ik ben wel blij met de nieuwe vegan opties bij de AH.
De couscous salade bij de AH2GO
En de maaltijdsalade met gegrilde groenten.

Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #453 Gepost op: 07 juni 2012, 20:28:34 »
"Vernieuwde receptuur" staat er op de vega filet americain toen hij na een hele poos weer in de winkel lag...
Gatverdamme. Er is iets raars gedaan met de kruiden en de boel is nog een keer extra door de mixer gehaald. Ik weet niet wat het is met de smaak, maar het doet me aan salmiak denken.

Ik ga een klacht indienen, why change a winning team? En de mensen die het toch al nooit aten of het vies vinden gaan het nu toch niet ineens wel eten omdat de receptuur 'verbeterd' is?
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #454 Gepost op: 07 juni 2012, 21:35:38 »
"Vernieuwde receptuur" staat er op de vega filet americain toen hij na een hele poos weer in de winkel lag...
Gatverdamme. Er is iets raars gedaan met de kruiden en de boel is nog een keer extra door de mixer gehaald. Ik weet niet wat het is met de smaak, maar het doet me aan salmiak denken.

Ik ga een klacht indienen, why change a winning team? En de mensen die het toch al nooit aten of het vies vinden gaan het nu toch niet ineens wel eten omdat de receptuur 'verbeterd' is?

Volgens mij hoorde ik hier eerder iemand over.
Goodbite (C1000) heeft het ook, misschien vind je die lekkerder (mocht je een C1000 in de buurt hebben tenminste).
,,,,فلافل

Offline Aphyna

• **
  • 73
« Reactie #455 Gepost op: 07 juni 2012, 22:09:04 »
Wat moet ik me voorstellen bij vegetarische filet americain? Het klinkt als iets met 20 ingredienten  :-\

Offline Gabs

• 796
« Reactie #456 Gepost op: 08 juni 2012, 12:24:39 »
Wat moet ik me voorstellen bij vegetarische filet americain? Het klinkt als iets met 20 ingredienten  :-\

Aangezien filet americain (uit de supermarkt) voor 50% uit een speciale saus blijkt te bestaan, kan het dus niet moeilijk zijn om een vegetarische variant te maken die (vrijwel) hetzelfde smaakt.

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #457 Gepost op: 08 juni 2012, 20:13:07 »
Dat deed 'ie (volgens verschillende vleeseters) ook. Heb de nieuwe versie nog niet door iemand anders laten proeven.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Valkyrie

• **
  • 57
« Reactie #458 Gepost op: 03 september 2012, 13:55:44 »

Ik ben dus niet de enige..  ;D
Die filet is inderdaad niet meer te vreten nu. Zo jammer!  :-[
Hij is nog niet zo ranzig als die prut van Vivera, maar ik werd er niet vrolijk van.
Waar ik wel vrolijk van werd, is de vegetarische tuinkruidenpaté. Die is er na de vernieuwde receptuur wél op vooruit gegaan.
Maar ik wil de oude filet wel terug, eigenlijk!  :-[

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #459 Gepost op: 03 september 2012, 19:11:39 »
ik had langgeleden wel de American filet van Goodbite gegeten. Dit vond ik niet lekker, dus heb ik ook niet meer gekocht laatste jaren. Misschien hebben ze product ondertussen verbeterd. DIt is trouwens alleen in de C1000 verkrijgbaar.

Ik heb zelf nooit die van Vivera geprobeerd, maar ik mis dit product niet zo heel erg dat ik het moet kopen

www.goodbite.nl/paginas/39-goodbite-sandwich-filet.html