Ja, ik was n.a.v. de recente posts in deze draad vandaag ook maar weer eens in de AH en heb er die 'AH'-groentereepjes gekocht - de derde smaak, nl. 'kip'. De eerste genoemde ingrediënten zijn wortel, ui-extract en erwtenzetmeel oid. (De teriyakistukjes zag ik trouwens niet.)
Ik heb ook met zo'n pak spekjes in m'n handen gestaan, leek me vreselijk leuk om te kopen, maar ik wist echt bij god niet wat mensen ook alweer met spekjes doen (ah wacht, ik bedenk net wat, door de stamppot ofzo? maar dat eet ik niet zo vaak), dus heb ik het toch maar weer teruggelegd.
Over een aantal weken komen mijn neefje en m'n nichtje weer logeren, vooral m'n nichtje was tot nu toe niet zo erg enthousiast over alle vegameuk die ik haar heb voorgezet (en vlees koop/verwerk ik niet), voor dán zal het zeker wel handig zijn, dan koop ik nepkip en nepspekjes, dat samen met doperwtjes-en-worteltjes-uit-pot was vroeger een traditie bij ons thuis om bij de frietjes te eten. En frietjes eet ze het liefst. Ben benieuwd of ze dit dan wel lust!