Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

Offline LelleL

• 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #280 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:29:08 »
De AH heeft komende week alle bio dingen in de aanbieding!

Dus volgende week eet ik iets met ei!
En even verder kijken wat ze nog meer hebben nu ik een fijne grote AH XL in de buurt heb.

Zoetekauw

« Reactie #281 Gepost op: 18 november 2009, 11:58:29 »
hoi
ik ben op zoek naar de vegatarishe hachee die ze meestal rond deze tijd wel weer hebbe
iemand deze al gespot? vind die hachee echt lekker ;D

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #282 Gepost op: 18 november 2009, 12:06:30 »
Die ken ik helemaal niet, maar heb wel een recept voor vega hachee dat ik nog steeds wil maken! is t van tivall of van quorn?
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Zoetekauw

« Reactie #283 Gepost op: 25 november 2009, 12:40:52 »
het is van quorn

« Reactie #284 Gepost op: 11 december 2009, 12:16:31 »
helaas nog niet gezien. Ik heb het nu maar zelf gemaakt van uien, sojabrokken (voorgekookt in bouillon (van blokje) met shoyusaus) en een hachee-kruidenblokje.

Offline trashydiva

• **
  • 78
    • FAIRyFAIR natuurlijke verzorging & fairtrade woondecoraties
« Reactie #285 Gepost op: 18 december 2009, 13:46:43 »
hoi
ik ben op zoek naar de vegatarishe hachee die ze meestal rond deze tijd wel weer hebbe
iemand deze al gespot? vind die hachee echt lekker ;D

Ik heb vorig jaar bij de Plus in Amersfoort (na jarenlang zoeken :S ) eindelijk de echt Quorn hachee teruggevonden, dus wie weet hebben ze die daar nog?  :) Gewoon effe bellen ofzo.

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #286 Gepost op: 27 december 2009, 19:59:25 »
Heeft iemand onlangs nog de pizza marinara gezien? Ik vergeet steeds in DASA te kijken, maar ik heb hem sinds de zomer niet meer gezien.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #287 Gepost op: 28 december 2009, 01:01:24 »
Wat is DASA?

Marinara niet meer gezien idd... jammer..

Ik zoek ook steeds bij de AH naar de biologische rose Chateau de Caraguilhes (daar staat ook op dat het geschikt is voor vegetariers/veganisten).
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #288 Gepost op: 28 december 2009, 01:11:18 »
Ik vermoed een intern AH programma om inventaris bij te houden.
Maar dan zou het wel een heel raar woord zijn om hier te gebruiken, gezien het geringe aantal AH medewerkers alhier, dus waarschijnlijk heb ik het wel fout.

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #289 Gepost op: 28 december 2009, 01:23:14 »
Het is het decentrale assortiments sa programma (alle ah programma's hebben een afkorting van 4 letters, maar daarom staan er altijd 1 of 2 woorden in die nergens op slaan), en daarin kun je zien of een product nog leverbaar is, of niet. Het is heel handig, en het is ook handig om als iedereen weet dat we dat gebruiken, zodat je tenminste in je plaatselijke filiaal goed kunt aandringen wanneer je wilt dat ze iets voor je bestellen.

Offline Draek

• 4.449
« Reactie #290 Gepost op: 28 december 2009, 02:38:00 »
AHa :)

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #291 Gepost op: 28 december 2009, 21:12:18 »
AHa :)
Da's een band uit de jaren 80. ;)

Het is het decentrale assortiments sa programma (alle ah programma's hebben een afkorting van 4 letters, maar daarom staan er altijd 1 of 2 woorden in die nergens op slaan), en daarin kun je zien of een product nog leverbaar is, of niet. Het is heel handig, en het is ook handig om als iedereen weet dat we dat gebruiken, zodat je tenminste in je plaatselijke filiaal goed kunt aandringen wanneer je wilt dat ze iets voor je bestellen.
Waarom is het dan handig dat ik weet hoe jullie programma's heten?

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #292 Gepost op: 28 december 2009, 22:11:20 »
Ik word heel vaak gebeld door boze mensen, die iemand heeft beloofd dat hij/zij iets voor ze ging bestellen, en als ze dan komen, zegt hij/zij dat het uitverkocht is, en dat het opnieuw besteld wordt. Na een paar maanden willen die mensen iemand anders spreken, en dan krijg ik ze, en als ik dan ga kijken, dan blijkt het artikel al een jaar niet leverbaar te zijn, dus dan is het ook nooit besteld en nooit binnengekomen.

Als jij ooit iets wilt bestellen bij AH, moet je vragen of ze in DASA willen kijken naar de beschikbaarheid. Als je DASA zegt, maak je voldoende indruk om te zorgen dat mensen écht even de moeite nemen om te kijken of het bestelbaar is en het dan ook te bestellen, en kom je niet maandenlang voor niets.

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #293 Gepost op: 28 december 2009, 23:45:41 »
Is het dom om er vanuit te gaan dat ik als klant zijnde al voldoende indruk zou moeten maken door mijn aanwezigheid om gewoon goed geholpen te worden?
Maw dat zo iemand zelf weet in welke systemen hij moet kijken om te zien waarom iets fout gaat?
Geld voor elke winkel hoor, dat ik geen zin heb me voor te doen als (oud)medewerker, maar dat ik verwacht dat men doet waar ze voor betaald worden.

Heeft bij mij toch geen nut, ik kom langs denk o ja ik moest iets zeggen, vraag vervolgens of ze in Wasa kijken en dan komen ze met een cracker aan. ;)
Ik hou het wel bij wat ik ken.

Mocht je de treintjes bellen, kun je ook vragen of ze even in ISVL willen kijken voor de actuele toestand op het spoor. ;)

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #294 Gepost op: 29 december 2009, 01:16:23 »
Is het dom om er vanuit te gaan dat ik als klant zijnde al voldoende indruk zou moeten maken door mijn aanwezigheid om gewoon goed geholpen te worden?
Maw dat zo iemand zelf weet in welke systemen hij moet kijken om te zien waarom iets fout gaat?
Ja vind ik ook hoor, maar de mensen die dat dus niet doen, zijn ook TL, maar werken al 100 jaar bij AH. Ik ben ze nog niet tegengekomen sinds ik één klant heb beloofd de betrokken persoon hierop aan te spreken, maar het is ook wel een beetje eng om dat te doen. Maar het moet toch, want ik doe wel wat ik klanten beloof.

Mocht je de treintjes bellen, kun je ook vragen of ze even in ISVL willen kijken voor de actuele toestand op het spoor. ;)
Tof. Ik wilde je laatst al bellen, want ik ging eens met de trein, en toen reed de helft van de treinen niet, en mijn trein had drie kwartier vertraging én reed om, en daardoor haalde ik bijna de dierenartsafspraak van 11h00 niet, terwijl in het oorspronkelijke reisschema ik daar om 10h00 zou zijn! En toen vroeg ik me af of jij mijn trein geen voorrang kon geven ofzo.

Maargoed, ik ga DASA op mijn hand schrijven voor donderdag, en dan eens kijken, want ik wil weten wat er met die pizza is.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #295 Gepost op: 29 december 2009, 14:02:47 »
Zeg je DAASAA of DEE AA SS AA?

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #296 Gepost op: 29 december 2009, 17:49:08 »
daasaa.

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #297 Gepost op: 30 december 2009, 22:42:06 »
Wat voor medewerkers zijn dat dan, dat ze het niet snappen als ik zeg "Kun je het niet in jullie bestelsysteem opzoeken?" en wel als ik zeg "Kun je het niet in DASA opzoeken?"
Ik heb trouwens ook in de AH gewerkt, kassa en infobalie, en nog nooit van DASA gehoord. Maar het is wel al godsgruwelijk lang geleden dat ik daar heb gewerkt (en ik deed nooit bestellingen).
(Ik roep wel af en toe '59 plu' ofzo. ;))
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #298 Gepost op: 03 januari 2010, 18:15:35 »
Pizza marinara is niet meer bestelbaar sinds 20-09-2009, en dus gewoon uit het assortiment verdwenen :(

Er staat dan geen reden bij, maar er is natuurlijk geen goede reden, dus ik ga de klantenservice maar mailen dat ik die pizza wil eten.

Offline Draek

• 4.449
« Reactie #299 Gepost op: 03 januari 2010, 18:28:19 »
Als we dat allemaal eens doen :)