Mmmmm, voor de 2e maal uitgemaakt voor veganist..... Zal ik het maar als compliment opvatten?
Ik ben vijftien jaar vegetariër en ben steeds "stenger" geworden sinds ik hier meelees. Nu probeer ik zoveel mogelijk veganistisch te leven, lukt nog niet altijd helemaal zoals ik het eigenlijk zou willen, maar alla. Ik heb eigenlijk na een min of meer mislukte vorige keer mijn eigen advies (staat ergens in de helpdesk) ter harte genomen en probeer nu zo ruatig mogelijk dingen te vervangen. Daarom was ik ook zo blij met mijn nieuwe schoenen en portemonnee (marcello snapte dat niet echt geloof ik
)
Er lopen hier ook nog een zooitje omnivore eters, vleesverlaters, nog wel vis eters, alleen bij uit eten gaan vlees/vis eters, vegetariërs die niet op additatieven letten, vegetariërs die dat wel doen, veggies die geen eieren eten of juist geen zuivelprodukten totaalvegetariërs en veganisten rond. Dan zijn er weer mensen die dierproefvrij belangrijk vinden of die consuminderen en daar weer allerlei gradaties in......
Ofwel, we zijn allen uniek en leuk dat je er bent.
(ben blij dat er weer nieuwe leden kunnen komen!
)