Als u mij kan vertellen waar ik kwalitatief goede leerloze mountainbikefietsschoenen kan vinden ...
Northwave Celsius GTX
BG Carbon Comp shoes
Het zegt mij verder niets, maar blijkbaar wat veganistische fietsers wel.
Als u mij kan vertellen waar ik kwalitatief hoogwaardige leerloze waterdichte en ademende bergschoenen (liefst met goretex) kan vinden ...
bergschoenen als in echte klimschoenen of wandelschoenen?
Hoe spijtig ook, niettegenstaande de technologische evolutie van de laatste jaren slaagt men er nog steeds niet in om de kwaliteit van bepaalde dierlijke producten te evenaren door het gebruik van plantaardige producten of kunststof. Wat natuurlijk niet betekend dat de alternatieven in veel gevallen niet 'goed genoeg' zijn.
Ik heb enorm plezier van mijn garmont vegan hikers. Goede stevige schoenen. Heb ze drie jaar al, vertonen amper slijtage. Ook de rest van mijn schoenen niet. Ik heb ooit weleens schoenen met leer gehad, maar die waren wel altijd snel kapot. Hoewel dat ook wel goedkopere dingen waren en misschien minder kwaliteit.
Verder heb ik nog schoenen van new balance (sportschoenen/hardloopschoenen) en van vegetarian shoes. Ik vind ze echt super.
Als je goedkope prul haalt bij de schoenenreus qua plastic schoenen enzo, ja dan weet je dat het niets is. Maar dan moet je de kwaliteit kopen.
Goed voor je voeten.
Leer eet je niet op.
Nee, dat eet je niet op nee. Hoewel.. ik iig niet
Maar als je de keuze hebt tussen een schoen die met leer is of zonder... voor de vegetariers die vanuit ethische overwegingen vegetarier zijn geworden lijkt me dat toch goed als je de keuze hebt.