Vegatopia Forum

Vega schoenen

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #400 Gepost op: 06 december 2005, 11:42:24 »
het is natuurlijk waar je van houdt.... ieder poppetje zijn eigen stijl, maar dan wel vegetarisch!  :)

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vega schoenen
« Reactie #401 Gepost op: 06 december 2005, 12:36:22 »
Dit leek me nou echt iets voor mij.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vega schoenen
« Reactie #402 Gepost op: 06 december 2005, 12:44:40 »
 :heehee:
,,,,فلافل

Re:Vega schoenen
« Reactie #403 Gepost op: 06 december 2005, 12:46:48 »

Die zolen houden het de komende 1011 jaar wel uit.
Heb je ook al een positiejurk uitgezocht?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #404 Gepost op: 06 december 2005, 13:21:37 »
nieuwe versie van zevenmijlslaarzen?

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vega schoenen
« Reactie #405 Gepost op: 10 december 2005, 21:55:07 »
naar Antwerpen komen. Daar hebben 2 sympathieke tweelingzussen (allebei vegetariër) een leuk en stijlvol leervrij schoenenwinkeltje:

Georgette
Steenhouwersvest 15
2000 Antwerpen
+32 3 289 96 39
info@georgetteshoes.com

Inderdaad stijlvol, ik was er vandaag, maar heb er niks gevonden. Alleen de sneakers waren zonder hakje, maar die kon ik weer niet betalen.

Rutger36

Re:Vega schoenen
« Reactie #406 Gepost op: 05 september 2006, 08:51:31 »
Vega-Life heeft nu veel vega schoenen in de aanbieding! www.vega-life.nl

Bovendien kun je de nieuwe enquête invullen, waardoor je kans maakt op een gratis paar schoenen!

Vul hem hier in: www.vega-life.nl/enquete
« Laatst bewerkt op: 05 september 2006, 08:53:52 door Rutger36 »

Offline Sam

  • ******
  • 7.147
Re:Vega schoenen
« Reactie #407 Gepost op: 05 september 2006, 10:31:59 »
Ik vind het nog steeds allemaal lelijke damesschoenen, jammer. Waarom hebben ze nu geen mooie hakken? De modellen zijn ook al jaren hetzelfde.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #408 Gepost op: 05 september 2006, 14:30:14 »
I'm with Sam...

Rutger36

Re:Vega schoenen
« Reactie #409 Gepost op: 06 september 2006, 08:53:37 »
Ik vind het nog steeds allemaal lelijke damesschoenen, jammer. Waarom hebben ze nu geen mooie hakken? De modellen zijn ook al jaren hetzelfde.

Dat kun je dus invullen in de enquête! Je kan zelfs aangeven welke schoenen je dan wel in het assortiment wil zien.

Offline Sam

  • ******
  • 7.147
Re:Vega schoenen
« Reactie #410 Gepost op: 06 september 2006, 10:38:06 »
Daar heb ik ze jaren geleden al eens over gemaild, maar de vraag schijnt gewoon te klein te zijn. Vegetariers willen blijkbaar geen hakken...

PS: Ik ga de enquete natuurlijk wel invullen hoor, want het ze nog eens vertellen kan geen kwaad!
« Laatst bewerkt op: 06 september 2006, 10:38:36 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Rutger36

Re:Vega schoenen
« Reactie #411 Gepost op: 09 oktober 2006, 09:24:42 »
Vandaag is de laatste dag dat de enquête ingevuld kan worden op www.vega-life.nl/enquete  Laatste kans dus op een gratis paar schoenen...

Deze maand is trouwens álle vega cosmetica in de aanbieding!

Eefke

Re:Vega schoenen
« Reactie #412 Gepost op: 03 januari 2007, 19:14:48 »
Joepie! net weer hele leuke schoenen gekocht bij vega life.. ik ben inderdaad niet zo van de hakken..
Ben ze daar op gaan halen. Was super leuk. Had al eerder schoenen besteld, dan gewoon laten opsturen. Maar in Zoetermeer zit t "winkeltje" is hartstikke leuk.

Ruurdje

Re:Vega schoenen
« Reactie #413 Gepost op: 04 januari 2007, 20:21:51 »
Hmm... ik kan nu niet zeggen dat ze bij vegalife leuke dingen hebben. Niet echt voor de wat jongere vegetariër om het zo maar uit te drukken ;)

Ontopic: Ik heb voor zomerschoenen AllStars en die zijn vega en lopen lekker en voor de winter wel leren schoenen maar die had ik al gekocht voordat ik vegetariër werd en ik vind het zonde om ze weg te gooien :)

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #414 Gepost op: 04 januari 2007, 22:30:53 »
in ´normale´ schoenenwinkels hebben ze vaak ook leerloze schoenen (lijm issue weeti k niet)die op het eerste gezicht van leer lijken... gewoon navragen... en de prijs valt dan meestal ook wel aardig mee.
Za Zemiata!

Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #415 Gepost op: 04 januari 2007, 22:51:00 »
in ´normale´ schoenenwinkels hebben ze vaak ook leerloze schoenen (lijm issue weeti k niet)die op het eerste gezicht van leer lijken... gewoon navragen... en de prijs valt dan meestal ook wel aardig mee.

Maar daar zit dan misschien lijm in en sommige mensen hebben dat liever niet.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Eefke

Re:Vega schoenen
« Reactie #416 Gepost op: 05 januari 2007, 11:44:59 »
Hmm... ik kan nu niet zeggen dat ze bij vegalife leuke dingen hebben. Niet echt voor de wat jongere vegetariër om het zo maar uit te drukken ;)

Ontopic: Ik heb voor zomerschoenen AllStars en die zijn vega en lopen lekker en voor de winter wel leren schoenen maar die had ik al gekocht voordat ik vegetariër werd en ik vind het zonde om ze weg te gooien :)

Whaha, nou ik ben 21... nog niet ongelofelijk oud dus :O
Maar ik snap wel wat je bedoeld. Ligt ook aan smaak natuurlijk. Ik heb nu skateschoenen gekocht en eerder al eens paarse kisten.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #417 Gepost op: 27 maart 2007, 12:58:47 »
Aan vegetarische schoenen kan je verdienen!:

4 ways to go green
Want to make your small firm an eco-friendly powerhouse, and more profitable? Here's some tips.

By Martha Visser
March 26 2007: 4:47 PM EDT


(Fortune Small Business) -- "As a business owner, I feel good coming to work every day," says Sara Kubersky, 32. She and her sister, Erica, 27, co-own Mooshoes on Manhattan's Lower East Side. Started in 2001, the company sells shoes and accessories that she refers to as "vegan." But their office is also entirely green. Kubersky says this fosters a sense of solidarity and loyalty in her staff. "They actually care," she notes.

It must be working. Generating more than $1 million in sales a year, the company has twice had to move to larger offices. She points out that this growth is due, in part, to the loyal customer base built and retained by the company's green approach. "We could tell that other companies are getting in on the trend," she says.

http://money.cnn.com/2007/03/26/magazines/fsb/green.fsb/index.htm?section=money_email_alerts

viv

Re:Vega schoenen
« Reactie #418 Gepost op: 01 april 2007, 21:42:16 »
Ik draag wel gewoon leren schoenen
eigenlijk altijd Dr. Martens

had laatst hakken gekocht zonder leer (textiel)
maar kan er niet op lopen

wie weet als ik later ben afgestudeerd dat ik dan eens wat bij vega-life ga bestellen
maar nu ben ik nog niet zo ver dat ik leer niet wil dragen

Offline Nina V.

  • **
  • 51
  • Geslacht: Vrouw
    • Creatief op Commando
Re:Vega schoenen
« Reactie #419 Gepost op: 06 april 2007, 11:05:51 »
Tot nu toe heb ik altijd leren schoenen gedragen, maar dat gaat veranderen. Op de een of andere manier voelt het niet goed meer, ook al ben ik GEK op mooie schoenen. Gelukkig heb ik gezien dat de nieuwe collectie vegetarian shoes (de engelse site) hele gave rode hakjes heeft, dus voorlopig red ik me wel.
Wat ik me wel afvraag: sterven dieren speciaal voor leer, of is het een restproduct van de slacht? Niet dat het voor mijn beslissing om geen leer meer te dragen iets uitmaakt, maar ik zou het toch graag weten!  ;)