Vegatopia Forum

Vega schoenen

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vega schoenen
« Reactie #340 Gepost op: 16 september 2005, 07:54:18 »
Ik vind schoenen met punten en naaldhakken ook niet erg de bom, maar dan vooral omdat ik altijd plaatsvervangende pijn aan mijn tenen krijg als ik mensen daarop zie lopen.
zal ik je dan eens troosten, je krijgt geen pijn aan je tenen van naaldhakken

als ik er te lang of te veel op loop, krijg ik een pijnlijke hak, heel erg soms krijg ik ook pijn in de bal van mijn voet, maar pijn in mijn tenen heb ik alleen als ik ze ergens tegenaanstoot terwijl ik geen schoenen aanheb
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vega schoenen
« Reactie #341 Gepost op: 16 september 2005, 08:34:24 »
Ik vind schoenen met punten en naaldhakken ook niet erg de bom, maar dan vooral omdat ik altijd plaatsvervangende pijn aan mijn tenen krijg als ik mensen daarop zie lopen.
zal ik je dan eens troosten, je krijgt geen pijn aan je tenen van naaldhakken
Goed, dan zijn er geen redenen om geen naaldhakken te dragen. Maar dan. Kom eens op.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #342 Gepost op: 16 september 2005, 13:10:15 »
Weten jullie eigenlijk wel wat naaldhakken zijn? Volgens mij schrikken jullie al van een flinke zool :P.

Aiko

Re:Vega schoenen
« Reactie #343 Gepost op: 16 september 2005, 13:17:19 »
Ik schrik harder van zo'n enge spitse punt op de schoen.
Brrrr, dat vrouwen zoiets mooi vinden... Brrrr...

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Vega schoenen
« Reactie #344 Gepost op: 16 september 2005, 13:58:16 »
Ik vind schoenen met punten en naaldhakken ook niet erg de bom, maar dan vooral omdat ik altijd plaatsvervangende pijn aan mijn tenen krijg als ik mensen daarop zie lopen.
zal ik je dan eens troosten, je krijgt geen pijn aan je tenen van naaldhakken
Niet van de hakken zelf, maar wel van de puntige voorkanten die naaldhakschoentjes altijd hebben. Ik moet er niet aan denken daar mijn tenen in te moeten proppen.

Weten jullie eigenlijk wel wat naaldhakken zijn? Volgens mij schrikken jullie al van een flinke zool :P.
Flinke plateauzolen zijn altijd cool. Vooral als ze absurd hoog zijn en doorzichtig, met een aquarium erin enzo.

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #345 Gepost op: 16 september 2005, 14:00:45 »
Die puntige voorkantjes steken natuurlijk uit. Er is echt geen sprake van dat je daar je (goedgelakte) teentjes in moet proppen. Zo'n puntschoentje is dus ook 'langer' dan een 'gewone' schoen. Is dit zo moeilijk voor te stellen?

Overigens vind ik die puntschoenmode ook helemaal niets. Naaldhakken daarentegen :thumbsup:
Eet gezond & eet taartjes

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Vega schoenen
« Reactie #346 Gepost op: 16 september 2005, 15:05:41 »
Zo'n puntschoentje is dus ook 'langer' dan een 'gewone' schoen. Is dit zo moeilijk voor te stellen?

Ik begrijp ook wel dat mensen die vrolijk rondstappen op puntschoenen niet tegelijk kreperen van de teenpijn. Kheb zelf gevoelige teentjes die bij claustrofobische situaties al snel beginnen te irriteren en blaren enzo, en die voetsituatie projecteer ik automatisch op mensen die die (al dan niet uitsluitend visueel) krappe dingen in feite voor hun lol dragen. Tot zover de Freudiaans correcte uitleg van mijn beleving van puntschoenen en naaldhakken.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vega schoenen
« Reactie #347 Gepost op: 16 september 2005, 15:50:29 »
goed, ik heb me laten vertellen dat vrouwen door hakken een meer sexy aannemen, en dat is natuurlijk goed

maar ikzelf vind het erg handig dat ik dan net een paar cm langer ben (als ik met mensen van 2 meter praat maakt het niets uit, maar mensen van 1m80 torenen wat minder boven me uit) en ik vind het gewoon lekker zitten omdat ik lichte spitsvoeten heb (het is iig een stuk eleganter dan het orthopedisch schoeisel dat mannen krijgen die spitsvoeten hebben, al hebben die het vast een stuk erger dan ik, mijn voet kan wel haaks, het kost alleen wat moeite)
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vega schoenen
« Reactie #348 Gepost op: 16 september 2005, 15:51:09 »
Overigens vind ik die puntschoenmode ook helemaal niets. Naaldhakken daarentegen :thumbsup:
ik vind puntschoenen erg mooi, met ronde neuzen blijft er in combinatie met naaldhakken zo weinig voet over
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #349 Gepost op: 28 september 2005, 21:02:53 »
Overigens vind ik die puntschoenmode ook helemaal niets. Naaldhakken daarentegen :thumbsup:

Helemaal mee eens!

Volledig ronde neuzen vind ik ook niet geweldig; meestal niet erg elegant en je hebt er van die minivoetjes mee. Iets ertussenin vind ik het mooist: ovaal en een beetje spits uitlopend maar niet té. En tijdens de zomer blote tenen en mooie bandjes.

Het assortiment van Vega-Life doet nog altijd aan als een uitverkoop van oude collecties (soms zelfs uit de jaren '90) ;)

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #350 Gepost op: 28 september 2005, 21:51:58 »
Iets ertussenin vind ik het mooist: ovaal en een beetje spits uitlopend maar niet té. En tijdens de zomer blote tenen en mooie bandjes.

:yes:
Eet gezond & eet taartjes

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vega schoenen
« Reactie #351 Gepost op: 29 september 2005, 07:53:36 »
En tijdens de zomer blote tenen en mooie bandjes.
ik heb geen tenen voor peeptoe's, mijn kleine teen is zo klein, dat ie het einde van mijn schoen niet haalt en dat ziet er een beetje ongelukkig uit


maar als je mooie tenen hebt: doen!
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #352 Gepost op: 29 september 2005, 10:21:14 »
Volledig ronde neuzen vind ik ook niet geweldig; meestal niet erg elegant en je hebt er van die minivoetjes mee.

Daarom zijn ze juist geschikt voor schoenmaat 40+ en vind ik ze wel leuk. Voor mijn lengte heb ik geen grote voeten, maar ik vind het niet erg als ze minder groot lijken. Ieder zo zijn ding, dus. Hakken zijn weer niks voor mij, ik kan er niet op lopen (ik krijg een travestietenloopje) en mijn benen zijn zo ook wel lang genoeg.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Aiko

Re:Vega schoenen
« Reactie #353 Gepost op: 29 september 2005, 12:54:47 »
Bij een travestietenloopje denk ik aan harige o-benen...

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #354 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:15:19 »
Daarom zijn ze juist geschikt voor schoenmaat 40+ en vind ik ze wel leuk. Voor mijn lengte heb ik geen grote voeten, maar ik vind het niet erg als ze minder groot lijken. Ieder zo zijn ding, dus. Hakken zijn weer niks voor mij, ik kan er niet op lopen (ik krijg een travestietenloopje) en mijn benen zijn zo ook wel lang genoeg.

Ja, als je vindt dat je grote voeten hebt, heeft het geen zin ze nog te verlengen en dan zijn ronde neuzen inderdaad een goede oplossing. Ik sprak vanuit mijn ervaring: ik ben 1m64 en heb schoenmaat 36 à 37.

Als je erg groot bent en proportioneel redelijk lange benen hebt, is er geen reden om hakken te gaan dragen, maar voor wie graag hakken zou dragen maar er niet op kan lopen: je leert het echt, je went eraan en het voelt steeds natuurlijker. Je begint met een comfortabele doorlopende zool en voor je het weet, haal je hoge dunne hakken in huis. (Wel voldoende op blote voeten of platte schoenen lopen thuis, zodat je kuitspieren niet raar gaan staan. Je schoenen mogen ook niet te veel wegen, want dat is slecht voor je knieën.)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vega schoenen
« Reactie #355 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:17:10 »
Jij houdt je wetenschappelijke vakliteratuur wel bij, geloof ik :o
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #356 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:23:36 »
Jij houdt je wetenschappelijke vakliteratuur wel bij, geloof ik :o

Tja, je moet weten waarover je praat. Soms zijn er namelijk van die vreemde jongens die je met allerlei drogredenen van je hakken af proberen te krijgen ;)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vega schoenen
« Reactie #357 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:31:51 »
Tja, je moet weten waarover je praat. Soms zijn er namelijk van die vreemde jongens die je met allerlei drogredenen van je hakken af proberen te krijgen ;)
Is dat net zoiets als van die vreemde meisjes die je met allerlei drogredenen netjes opgekleed willen zien?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Vega schoenen
« Reactie #358 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:40:55 »
Tja, je moet weten waarover je praat. Soms zijn er namelijk van die vreemde jongens die je met allerlei drogredenen van je hakken af proberen te krijgen ;)
Is dat net zoiets als van die vreemde meisjes die je met allerlei drogredenen netjes opgekleed willen zien?

Citaat
U hebt gezocht op opgekleed:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Ben je over op Vlaams dialect ofzo? :heehee:
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #359 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:48:52 »
Hij oefent vast voor wanneer hij bij Anya op bezoek mag.