O man, ik vind dat dus wel zo enorm lelijk, van die iele hakjes en enorme punten! Da's net zoiets als lange nagels. Je kan er niks mee, behalve "mooi" zijn
Offf ehhhm, lange wijde broekspijpen die zo mooi nat worden als het heeft geregend en ze over de grond slepen.
Ik ben het zelden zo eens geweest met een post
En niet dat ik vind dat alle kleding functioneel moet zijn (hoewel ik mezelf wel zo kleed) snap ik echt niet dat mensen kleding dragen die hinderlijk en totaal onfunctioneel is.
Als het regent of erg koud is dan hoor ik op mijn werk regelmatig klanten klagen over hoe verschrikkelijk koud of nat het wel weer is. Maar als ik dan zie wat deze mensen dragen dan kan ik niet anders dan denken: "Zaag niet zo, maar trek dan ook verdomme iets deftigs aan."
Natuurlijk is regen vervelend als je niet eens een goede regenjas hebt, en natuurlijk heb je het koud als je ook in de winter in een relatief korte rok, met open schoenen en geen (of slechte) handschoenen wil blijven rondlopen.
En de 'paniek' bij sommige mensen als het regent omdat ze bang zijn voor hun kleding of hun haar, 'k snap er niets van