Vegatopia Forum

Vega schoenen

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vega schoenen
« Reactie #260 Gepost op: 04 maart 2005, 12:34:04 »
Ik heb in november al schoenen besteld bij vega-life, čn betaald, en ik krijg niets binnen!  >:(

Ik heb nu al tig keer gemaild en gebeld maar ze antwoorden de mail niet en de telefoon wordt niet beantwoord  >:( >:(

Dat is niet erg bemoedigend. Is het bedrijf misschien op de fles?

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #261 Gepost op: 04 maart 2005, 12:43:48 »
Dat probleem hoor ik ook weleens met vega-life.nl
Nou lekkere lui  :hammer:

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #262 Gepost op: 04 maart 2005, 12:46:05 »
Dat is niet erg bemoedigend. Is het bedrijf misschien op de fles?
Da's niet te hopen voor me  :iek:

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega schoenen
« Reactie #263 Gepost op: 04 maart 2005, 12:52:49 »
Dat probleem hoor ik ook weleens met vega-life.nl
Nou lekkere lui  :hammer:

zelf heb ik wel goede ervaring met vegalife
Kon ze per telefoon goed bereiken en kon daar gaan passen.
En toen er iets niet goed was en teruggestuurd had kreeg ik het geld weer terug.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega schoenen
« Reactie #264 Gepost op: 04 maart 2005, 12:55:04 »
Als je zoekt op de naam van de eigenaar dan vind je een aantal sites waar je misschien ook via contact kan proberen te zoeken.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Dick

  • ****
  • 517
  • Geslacht: Man
    • plenty food
Re:Vega schoenen
« Reactie #265 Gepost op: 04 maart 2005, 13:01:57 »
Ik heb in november al schoenen besteld bij vega-life, čn betaald, en ik krijg niets binnen!  >:(

Ik heb nu al tig keer gemaild en gebeld maar ze antwoorden de mail niet en de telefoon wordt niet beantwoord  >:( >:(

Ben het nu echt zat  :angry4: :Thumbsdown: :aangry:

Kent iemand lui die daar werken? Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Het is geen kwade opzet denk ik.
Ik weet dat de persoon die Vega Life runt naast het verkopen van Vega produkten een betaalde baan nodig heeft om ook te kunenn leven.
Winstgevend is het voeren van een vega winkel niet echt.
Ik sprak hem een tijdje geleden en hij vertelde dat hij wel zoveel mails kreeg hij deze nooit allemaal meer kon beantwoorden en dit gelde ook voor de voicemail berichten.
Mijn advies probeer te bellen of heel vroeg (voor 08.00 uur of juist laat in de middag. Donderdags heb je de meeste kans. Als hij thuis is neemt hij gewoon op. Een ding weet ik vrijwel zeker dat het geen kwade opzet is en anders wil ik het wel voor je proberen. Ik heb zelf nooit problemen met Vega-Life gehad en heb al een paar keer daar schoenen vandaan gehaald.
Stuur mij een priveberichtje als je het toch niet lukt met je gegevens dan wil ik het wel voor je proberen via andere kanalen.
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #266 Gepost op: 04 maart 2005, 19:37:54 »
Mijn ervaring met Vega-life is ook goed. Bij mij duurde het ook veel langer dan verwacht. Ik heb idd een keer gebeld op een donderdagmiddag en toen werd me verteld dat het lang kan duren omdat ze veel maten niet  op voorraad hebben. Ik had een ander bezorgadres opgegeven dan mijn woonadres (werd toch op mijn eigen adres afgeleverd  ::)) maar ik heb nu de schoenen wel een aantal weken en ik ben er heel blij mee!
Ik zou dus toch nog een keer proberen te bellen als ik jou was. Ik vond de meneer aan de telefoon erg vriendelijk en hij bood ook aan om het uit te zoeken en terug te bellen (maar dat vond ik toen niet nodig).

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #267 Gepost op: 06 maart 2005, 13:29:59 »
voor mij geldt ook dat ik goede ervaringen heb met vega-life: schoenen kreeg ik op tijd en ruilen ging probleemloos...

mijn vriendje heeft iets mindere ervaringen, dwz een keer (vrij recentelijk) kreeg hij maar geen schoenen of acceptgiro en een andere keer totaal de verkeerde maat.. maar na een mailtje kreeg hij zijn bestelling alsnog en zelfs een excuus bijgeleverd. Heel netjes dus. En een receptenboekje geheel gratis! En toen hij zijn schoenen zelf op kwam halen (hij was toch in de buurt) kreeg hij zo'n tof linnen tasje mee... Oh, hee maar nu niet met zijn allen een klacht in gaan dienen om gratis spullen proberen los te peuteren  ;)

Ook ik weet (via via, ik ken de man niet persoonlijk, een vriend van me wel) dat de man die vega-life runt, dit inderdaad naast een reguliere baan doet en dat het hard aanpoten is. Zijn vriendin helpt in de avonduren zelfs mee met het inpakken van de bestellingen, heb ik begrepen...

Oftewel, val hem niet te hard. Hij doet zijn best. Ok, het is lastig als je op je schoenen wacht, je maar niets krijgt en ook geen reactie op je mailtjes krijgt. Dat zou ik ook niet kunnen waarderen, maarreh, ik wil graag dat hij zijn toko doorzet, want ik vind de schoenen errug leuk.... En hopelijk is het maar een eenmalige slechte ervaring???

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #268 Gepost op: 07 maart 2005, 14:51:57 »
Oeps

Toen ik de pc uit had gezet vond ik bij de post een brief van Vega-life met daarin een excuses en dat de schoenen niet meer leverbaar waren.

Ik baalde gewoon heel erg en was bang mijn geld kwijt te zijn, maar ik heb nu het vertrouwen weer absoluut terug.

Ga zo maar weer naar hun site, op zoek naar een andere schoen. Ik weet dat ze goede schoenen hebben, want mijn vriend heeft ook een paar en die zijn erg fijn volgens hem.

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #269 Gepost op: 07 maart 2005, 15:17:05 »
Oeps

Toen ik de pc uit had gezet vond ik bij de post een brief van Vega-life met daarin een excuses en dat de schoenen niet meer leverbaar waren.

oh ja, zulke momenten ken ik... heel fijn altijd...
nu ja, succes met zoeken, ik zag gisteren dat hij een aantal schoenen in de aanbieding heeft, omdat ze uit het assortiment gaan. Dus sla je slag!

Kennelijk gaat hij het assortiment vernieuwen. Ben benieuwd.

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #270 Gepost op: 07 maart 2005, 15:37:34 »
Ik heb trouwens de nieuwe bestelling maar bij mijn zus laten aankomen, want ik  :redface:

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #271 Gepost op: 07 maart 2005, 15:57:02 »
Ik heb trouwens de nieuwe bestelling maar bij mijn zus laten aankomen, want ik  :redface:

Bloos?

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #272 Gepost op: 07 maart 2005, 17:40:08 »
schaam me, zal ze wel bedoelen....

al lijkt me nu net het voordeel van dat de man van vega-life het zo druk heeft, dat hij waarschijnlijk geen tijd heeft om zulke dingen op te merken, toch?

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #273 Gepost op: 08 maart 2005, 17:02:20 »
Hij had nu net zowaar mijn mailtje beantwoord.

Arme stumper.  :'(

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #274 Gepost op: 08 maart 2005, 21:21:15 »
Boehoe, als je een zaak hebt moet je gewoon klantvriendelijk werken en mensen niet zolang laten wachten.

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #275 Gepost op: 10 maart 2005, 11:55:48 »
jawel, maarreh er zijn verzachtende omstandigheden (Zie hele discussie hiervoor) het is geen V&D of zo....

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega schoenen
« Reactie #276 Gepost op: 10 maart 2005, 12:36:44 »
Maar wel een bedrijf. Als hij het te druk heeft moet hij iemand aannemen, of duidelijk op de site vermelden dat een reactie op zich kan laten wachten.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2005, 12:37:41 door Hizikigrrrl »

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Vega schoenen
« Reactie #277 Gepost op: 10 maart 2005, 23:58:47 »
Ook de site kan op hier en daar wel wat profi-er. Nu zijn álle schoenen precies 2001 gram zwaar, klopt natuurlijk van geen kant.

Maar mijn ervaringen met vega-life zijn tot nu toe ook goed. Het duurt even voor je bestelling aankomt, maar dan heb je ook wat. En nu ik eraan denk, het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe sneakers.

blij visje

Re:Vega schoenen
« Reactie #278 Gepost op: 11 maart 2005, 13:22:36 »
Ook de site kan op hier en daar wel wat profi-er. Nu zijn álle schoenen precies 2001 gram zwaar, klopt natuurlijk van geen kant.

Maar mijn ervaringen met vega-life zijn tot nu toe ook goed. Het duurt even voor je bestelling aankomt, maar dan heb je ook wat. En nu ik eraan denk, het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe sneakers.

Tja, het komt wat typisch over dat ze allemaal even zwaar zijn, dat zou hij wat beter over moeten nemen, maar ach is het erg belangrijk? Zo lang ze geen 10 kg wegen... Alhoewel krijg je wel lekker stevige beenspieren van..

De blauwe sneakers zijn een groot succes bij mij, echte aanrader. En licht, vast minder dan 2100 g...

Danielle

Re:Vega schoenen
« Reactie #279 Gepost op: 14 maart 2005, 13:47:26 »
Ik ben inmiddels de bezitster van een paar prachtige laarzen die perfect zitten  :thumbsup:

En dit keer kwamen ze al na 2 dagen aan  :o

Zou ie toch door hebben dat ik het weer was, ondanks het adres en de naam van mijn zus en het mailadres van mijn vader waaronder ik de bestelling gedaan heb...  :redface: