voor mij geldt ook dat ik goede ervaringen heb met vega-life: schoenen kreeg ik op tijd en ruilen ging probleemloos...
mijn vriendje heeft iets mindere ervaringen, dwz een keer (vrij recentelijk) kreeg hij maar geen schoenen of acceptgiro en een andere keer totaal de verkeerde maat.. maar na een mailtje kreeg hij zijn bestelling alsnog en zelfs een excuus bijgeleverd. Heel netjes dus. En een receptenboekje geheel gratis! En toen hij zijn schoenen zelf op kwam halen (hij was toch in de buurt) kreeg hij zo'n tof linnen tasje mee... Oh, hee maar nu niet met zijn allen een klacht in gaan dienen om gratis spullen proberen los te peuteren
Ook ik weet (via via, ik ken de man niet persoonlijk, een vriend van me wel) dat de man die vega-life runt, dit inderdaad naast een reguliere baan doet en dat het hard aanpoten is. Zijn vriendin helpt in de avonduren zelfs mee met het inpakken van de bestellingen, heb ik begrepen...
Oftewel, val hem niet te hard. Hij doet zijn best. Ok, het is lastig als je op je schoenen wacht, je maar niets krijgt en ook geen reactie op je mailtjes krijgt. Dat zou ik ook niet kunnen waarderen, maarreh, ik wil graag dat hij zijn toko doorzet, want ik vind de schoenen errug leuk.... En hopelijk is het maar een eenmalige slechte ervaring???