Zeker hele kast vol met Adidas ofzo? :O
Echt wel! :O
Maar dat is niet de reden dan ik 'fel' doe.
Vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, maar ik vind dit soort dingen een beetje hypocriet.
Veel vega's kopen wel de vega variant van Dr. Martin's schoenen en vallen dan niet over het feit dat dat merk normaal schoenen maakt van koeienleer.
Bij Adidas idem dito.
Ik vind dat je dan ook een punt moet maken van koeienleer. En ik neem aan dat als die kangaroejacht je zo tegenstaat je ook nooit op vakantie zult gaan naar Australië.
Als je niet met koeienleer zit en ook naar Australië gaat, best, maar dan hoef je ook Adidas niet expliciet aan te vallen op het steunen van kangaroejacht.
Ikzelf koop inderdaad veel Adidas. Ik ga er namelijk vanuit dat zowat alle bedrijven 'fout' zijn. Ik kan dus eigenlijk niets goeds kiezen (of heb daar het budget niet voor).
Daarnaast zie ik uiteraard ook liever dat Adidas geen kangaroeleer gebruikt. Ik zal ook zeker geen schoenen kopen van dat leer (makkelijk, want dat zijn voetbalschoenen).
En dit zijn excuses, want die heb ik niet. Ik heb er voor gekozen wel leren gympen te kopen. Mijn 'gewone' schoenen zijn dat nooit, maar goede en mooie gympen van ander materiaal heb ik nog niet gevonden.
Ik ben dus gewoon wat milder in dat soort dingen.