Ik heb vorige week bij De Eetstee gegeten en toen vertelden ze dat ze na de verbouwing inderdaad (ook) vlees en vis gaan serveren. Jammer hoor.
Dit hadden we gegeten: vooraf pittige soep met noodles en bietencarpaccio. Beide prima. Als hoofdgerecht wortelstrudel en gnocchi met bonen en courgette. De gnocchi waren heel erg lekker. Toe panna cotta van amandelmelk en een gerechtje met avocadoijs en gebakken banaan. We concludeerden aan het eind van de avond dat we het eigenlijk wel met de eerdere recensie van Karl in mei eens waren: prima eten maar ook weer niet heel erg spannend en bijzonder.
Wij aten vorige week ook bij de Eetste en min of meer hetzelfde menu. Ik vond het een mooi en fris uitziend restaurant (geen ongelakt hout en terracotta muren te bekennen). Het voorgerecht was heerlijk (de ober serveerde de soep uit en liet consequent een beetje in de karaf zitten, is dit etiqette?).
Als hoofdgerecht had ik de gnocchi, die was tamelijk gaar, vooral de tuinbonen waren erg gaar. F had de curry, hierbij werd de rijst leuk geserveerd in een halve ananas.
Nagerecht was ook prima.
Erg jammer dat ze vlees gaan serveren, toen wij er waren (op een dinsdag) was het volgens mij helemaal vol, dus het zou niet nodig moeten zijn.