Vegatopia Forum

Amersfoort

Re:Amersfoort
« Reactie #20 Gepost op: 08 juli 2012, 19:31:44 »
ja, echt leuk. Jammer dat het maar 1x er jaar is

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #21 Gepost op: 06 januari 2013, 16:49:43 »
,,,,فلافل

« Reactie #22 Gepost op: 04 februari 2013, 21:36:17 »
't Lieve Vrouwtje in Amersfoort staat nu ook in de restaurantgids: http://www.vegatopia.com/vega/restaurants/restaurants-nederland/utrecht/12155-amersfoort-t-lieve-vrouwtje
Yep, heb ik gedaan :)
Heb er vaker gegeten maar de laatste keer met kerst was echt een feestje zo lekker!

't kannetje blijft een goede, cafe tapa en natuurlijk de eetstee....

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #23 Gepost op: 06 februari 2013, 09:06:22 »
,,,,فلافل

Offline Windigo

• 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utrecht
« Reactie #24 Gepost op: 13 juli 2016, 16:11:21 »
Afgelopen zaterdag bij Marimba (Mexicaans restaurant) in Amersfoort gegeten.

Er staat duidelijk op de kaart aangegeven welke gerechten vegetarisch zijn; en er werd ons verteld dat vegetarisch eten een groot belang heeft in de Mexicaanse keuken en dat de chef er daarom eer in stelt goed vegetarisch te koken.

Wij zeggen; dat was te proeven!

Wij hadden onder andere de empanada's; quesadilla's en een vegetarische bonenburrito. Hoewel er vrij veel kaas in de gerechten verwerkt wordt vonden wij het erg smakelijk en zouden er zeker terug gaan.
Nothing tastes like compassion feels

Offline Bast

• 4.149
Re: Amersfoort
« Reactie #25 Gepost op: 18 juli 2016, 21:25:05 »
Tijdje terug naar Amicitia Food Village geweest, ook zo'n foodhal gebeuren. Daar gingen we ook voor Mexicaans van Amigos Cantina en daarna bij het Indiase kraampje, Flavours of India. Wat aan de prijs voor de hoeveelheid die je krijgt, maar daar ontkom je niet aan bij dit soort iniatieven volgens mij. Lekker was het wel en vers ook.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Windigo

• 525
« Reactie #26 Gepost op: 20 juli 2016, 09:29:40 »
Tijdje terug naar Amicitia Food Village geweest, ook zo'n foodhal gebeuren. Daar gingen we ook voor Mexicaans van Amigos Cantina en daarna bij het Indiase kraampje, Flavours of India. Wat aan de prijs voor de hoeveelheid die je krijgt, maar daar ontkom je niet aan bij dit soort iniatieven volgens mij. Lekker was het wel en vers ook.

Flavours of India is inderdaad lekker; en de vegaburger bij Stacked was heerlijk vonden wij. Zeker iets om eens te bekijken.

Offline Windigo

• 525
« Reactie #27 Gepost op: 27 januari 2017, 19:21:23 »
Riposo in Amersfoort is een aanrader. Beste Italiaanse restaurant wat ik in Nederland ben tegengekomen. Wat een vondst!

De eigenaar bereidt alles vers en in het zicht van de klant; de kwaliteit proef je direct. Voor grote porties moet je hier niet zijn maar voor ons liever kwaliteit dan kwantiteit.

Vooraf had ik vandaag een hele lekkere salade met burrata en echte balsamico, daarna vegetarische penne en toe de beste citroentaart die ik in tijden heb geproefd. En dat voor 12.50 exlc drinken.

Riposo in Amersfoort is echt een super Italiaan. Is nu de vierde keer dat ik er was en opnieuw niet teleurgesteld :)