Vegatopia Forum

Toko's in Utrecht?

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

xrockerx

Toko's in Utrecht?
« Gepost op: 18 september 2007, 13:52:27 »
met veel vegetarische vleesvervangers...

iemand tips?
« Laatst bewerkt op: 26 september 2007, 11:52:13 door Sander »

sammie

Re:toko's in Utrecht?
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2007, 16:53:22 »
Routebeschrijving naar toko's in centrum Utrecht:

Als je catharijne uitgaat bij de hoofduitgang in de buurt van vredenburg en vervolgens naar rechts gaat, loop je voorbij de blokker. Je ziet dan eerst een toko aan je linkerhand en vervolgens een paar meter verderop een aan je rechterhand.

Er zitten ook nog toko's aan de Croeselaan en Amsterdamsestraatweg.

Zelf haal ik mijn vleesvervangers nooit bij de toko. Je zult dus zelf even moeten kijken wat waar te koop is.

xrockerx

Re:toko's in Utrecht?
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2007, 18:12:25 »
die toko bij de blokker (hoog caterijne) is mij bekend maar ze hebben daar niet veel vleesvervangers...die op de Amsterdamsestraatweg (waar ik het exacte adres niet van kan vinden) schijnt een goede te zijn op basis van vleesvervangers...weet iemand tovallig het adres?

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:toko's in Utrecht?
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2007, 20:04:43 »
Je kunt ook even naar Lombok gaan, op de Kanaalstraat zij genoeg winkels te vinden met ook veel Oosterse producten en vleesvervangers.

Ook Toko Tjiau Jiang op de Croeselaan is een idee.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Susanne

Re:toko's in Utrecht?
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2007, 10:04:47 »
Vergeet ook Toko Mitra in de kelder van de Bijenkorf niet. Lekkere verse maaltijden, iets minder ruim assortiment houdbare spullen.

Maar hoezo niet veel vleesvervangers bij Toko Centraal? Ik kom met tofu, tempé, een keur aan soorten linzen en noten heel goed de week door! Tenzij je vega-burgers en meer van dat soort (smaakloze) spul bedoelt, daarvoor moet je echt in de supermarkt zijn.

Offline Meneer de Uil

  • ****
  • 794
  • Geslacht: Man
Re:toko's in Utrecht?
« Reactie #5 Gepost op: 26 september 2007, 10:08:00 »
die toko bij de blokker (hoog caterijne) is mij bekend maar ze hebben daar niet veel vleesvervangers...die op de Amsterdamsestraatweg (waar ik het exacte adres niet van kan vinden) schijnt een goede te zijn op basis van vleesvervangers...weet iemand tovallig het adres?

Ter hoogte van de watertoren.
Forumkenner 2007 8)

hong

Re:Toko's in Utrecht?
« Reactie #6 Gepost op: 25 november 2007, 20:08:24 »
Toko Tjau Jiang in het centrum van utrecht t.o. blokker heeft inderdaad niet echt veel vegatarische producten. wel verse tofu,verse groenten en gedroogde producten. Maar op de croeselaan heb ik in de koeling wel een aantal soorten vleesvervangers gezien.

Voor de rest kan je genoeg artikelen vinden voor de vegatarier!en nog goedkoop ook!!

groetjes,

hong

VegaWoman

Re:Toko's in Utrecht?
« Reactie #7 Gepost op: 27 januari 2008, 13:08:27 »
hoi ik ben hier pas nieuw maar ja je heb een toko op de amsterdamsestraatweg ja
ik was er laats en ik zag er zelfs ook vegatarishe garnalen al moet ik ze nog proberen
ik ga ze vanavond klaarmaken en hopen dat het wat is ben benieuwd haha
maar ze hebbe verder ook andere vegaproducten zoals wostjes en kip zeg maar  ;D