Na allemaal goede dingen over Deeg gehoord en gelezen te hebben, besloten we er gisteren met mijn werk te gaan eten. En we werden ontzettend teleurgesteld... De prijs-kwaliteit verhouding was compleet zoek! De ambiance is mooi (strak en hip), maar bediening en eten waren gisteravond onder het niveau van een eetcafe.
De bediening was erg studentikoos (wat op zich echt niet erg is, maar in deze prijsklasse wel wat gek) en onprofessioneel. We werden ontzettend traag geholpen, we moesten zelf (steeds) om drankjes, de kaart en brood vragen (in verschillende stappen). Er werd op ons geknoeid en er werd geen vergoeding van stomerijkosten aangeboden. Cappuchino's hadden enorme voetenbadjes, in de wijn zaten grote stukken droezel. Echt allemaal niet niet best.
En helaas hebben ze denk ik een nieuwe kok, want van ons vijfen vond niemand het eten lekker (en we zijn echt niet heel kritisch allemaal).
Vooraf had ik een combi van deze drie:
Crostini van polenta met tomaat en feta en olijvenjam
Salade van rode biet, bleekselderij en sinaasappel met verse geitenkaas
Loempia met shi take en paprika op preischeuten met zoete sojasaus
De crostini was oudbakken en daardoor net een oude cracker...
De loempia zwom echt in de zoute (ipv zoete) sojasaus (die later op onze broeken terechtkwam toen de borden werden gehaald) en dat was zonde, want ze waren dus zompig zacht ipv knapperig.
De salade van rode biet was wel aardig, maar heel saai en sumier
Daarna bestelde ik de lasange:
Lasagne met spinazie, ricotta, pijnboompitten en scamorza (een soort kaas)
En die heb ik na twee happen laten staan (). Het smaakte helemaal nergens naar en ontzettend oud, alsof het al 3 keer opgewarmd was. En het was kurkdroog, eigenlijk gewoon vies.
Een hapje van de moussaka van een collega was ook niet lekker, heel droog, niet gekruid en ronduit saai.
Twee mensen aten vl**s en dat was zo taai dat het niet weg te krijgen was.
Het toetje was een combinatie van zoete gerechten en dat was wel heel lekker (gelukkig!). Een warm amandelcakeje, chocolademousse, aardbeiparfait en ijs.
Ik zeg: afrader! Ik hoop dat de echte kok met vakantie was en dat hij als hij terugkomt een nieuw menu samenstelt met lekker eten zoals voorheen. En ik hoop ook dat de bediening uit vakantiekrachten bestond, want dit alles was zo dramatisch dat het bijna hilarisch werd. Je betaalt er 31 euro voor drie gangen en met deze slechte kwaliteit kan dat echt niet.