Heeft er iemand een goed bewaarkoekjesrecept? Ik bedoel van die koekjes die wel ff vers en lekker blijven. Zou ze graag kado doen met kerst, namelijk. Samen met zelfgemaakte avocaat en op alcohol gelegde kersen
Aiko, reddende engel van me, waar blijf je nou?
Citaat van: bambi op 29 november 2009, 15:02:49Aiko, reddende engel van me, waar blijf je nou?- 8 delen gemalen kaneel- 2 delen gemalen nootmuskaat- 2 delen gemalen kruidnagel- 1 deel gemberpoeder- 1 deel cardamon / kardemom- 1 deel witte peperKlutsen. Klaar.
Ja maar dan? Hoe maak je bijvoorbeeld kruidnootjes? Ik kan wel wat googlen, maar jij hebt je recept al getest geloof ik?
- 8 delen gemalen kaneel- 2 delen gemalen nootmuskaat- 2 delen gemalen kruidnagel- 1 deel gemberpoeder- 1 deel cardamon / kardemom- 1 deel witte peper
Citaat van: bambi op 29 november 2009, 17:27:25Ja maar dan? Hoe maak je bijvoorbeeld kruidnootjes? Ik kan wel wat googlen, maar jij hebt je recept al getest geloof ik?Kuidnootjes:- 250 gram zelfrijzend bakmeel- 125 gram basterd suiker- 100 gram (plantaardige) boter- 2 eetlepels speculaas volgens bovenstaand recept- 3 eetlepels (soja)melkKlutsen. Balletjes maken. Bakken in twintig minuten op 150 graden. Klaar.
dit vraagt om een vergelijkend waren onderzoek!
En en en?