Vegatopia Forum

De Wankele Tafel - Den Haag

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
De Wankele Tafel - Den Haag
« Gepost op: 05 september 2003, 20:23:19 »
Al meer dan een jaar dicht meldt iemand me via mail. Nu heb ik 'm al eens eerder uit de restaurantgids gegooid zondre dat ie echt weg was, dus ik wilde toch even checken bij de Hagenezen en omgevingers: echt weg, foetsie, gesloten, dichtgespijkerd?
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2003, 15:00:27 door Sander »

Offline Apraxia

• 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wankele Tafel
« Reactie #1 Gepost op: 06 september 2003, 13:41:05 »
Volgens mij zit hij er nog. Ik weet niet waar. Laatst wilden we ergens gaan eten en mijn vriend belde naar hen w.b. de vegan mogelijkheden. Er nam gewoon iemand de foon op. Ik zal wel eens navragen hier en daar.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Wankele Tafel
« Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2003, 14:52:20 »
Vegetarisch Restaurant De Wankele Tafel  
Mauritskade 79 2514HH 's-Gravenhage
070-3643267

“it's strange how life makes sense in time...”

Pieter B

Re:De Wankele Tafel - Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 09 november 2003, 10:38:36 »
Is inderdaad nog steeds open; heb er laatst nog (slecht) gegeten

Offline Dick

• 517
    • plenty food
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2003, 21:48:09 »
De Dageraad in Den haag is al een jaartje gesloten en niet de wankele tafel.
Ik sprak vandaag nog iemand die in de wankele tafel onlangs (lekker) heeft gegeten.
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

Offline Lovelocker

• Geitenwollen Sock
  • 7.755
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2003, 11:46:00 »
ik heb er ook niet zo lang geleden gegeten. Vond het matig, maar werd wel heel leuk bediend. Tja, mijn zelfgemaakte eten varieert ook van "net te eten" tot toppie zalig. En dan is er natuurlijk nog de kwestie van smaak.
Ik moet niet het idee hebben: "dat kan ik thuis ook zo maken" en dat had ik die avond.
de tuin: dat ben ik

Offline sersero

• 382
    • Koerdische recepten
De wandelende tak - Den Haag
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2004, 11:38:00 »
Liep gisteren door Den Haag en zag een vegetarisch restaurantje genaamd 'de wandelende tak'op de Mauritskade...

Maar hier op vegatopia niets te zien erover... Ben zelf niet naar binnen geweest... (ga ik wel nog doen)

Maar mijn vraag is of iemand het kent, en hoe het eten er is.

Heb wel gezien dat het niet zo heel duur was. (hoofdgerecht van 9 tot 12,5 euro)  En de tafeltjes en stoelen waren erg kleurrijk.

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
Re:De wandelende tak - Den Haag
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2004, 19:23:07 »
Wandelende Tak lijkt heel erg op Wankele Tafel. Is het dat misschien?

Offline Di.

• 177
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2004, 19:53:29 »
ik geloof het wel (zo herinner ik het me tenminste, en ik was erbij.)
Just know that when you see me cringe sometimes
I'm trying to rid the poison from my mind

Offline sersero

• 382
    • Koerdische recepten
« Reactie #9 Gepost op: 24 april 2004, 11:54:59 »
 :-[ Ja die bedoel ik idd. Hoe ik nu weer bij wandelende tak kom?

Ik zie dat de meeste mensen wel tevreden zijn. Toch maar eens gaan eten dan. thnx

Offline maud

• 373
« Reactie #10 Gepost op: 24 april 2004, 13:19:23 »
Ik ben gister in de Wankele tafel geweest. (Nadat ik te laat was voor Hollandspoortniet :( )
Ik vond het wel gezellig vanbinnen met die tafeltjes en het is erg klein.
Het meisje van de bediening was ook wel aardig want ze bleef maar terugkomen om mn vragen te beantwoorden :)

Er waren twee schotels veganistisch, waarvan me er 1 lekker leek (mexicaans met bonen) maar die was op. De ander was rijst met kerrie/linzen saus en pindasaus en gebakken banaan enzo.

Toen ben ik maar voor soep met salade gegaan, niet zo bijzonder.

Mn vriendin ging voor de meergranenschotel met tofuburger en champs/... groenteprut en kaassaus, maar ze koos voor zonder kaassaus dus toen was het wel weer erg kaal  :-\

Ik denk dat als je niet te "moeilijk"bent je er wel lekker kan eten. ;D Je kon geloof ik ook een bepaald dagmenu nemen (voor, hoofd, na voor 12,50)

Offline sersero

• 382
    • Koerdische recepten
« Reactie #11 Gepost op: 24 april 2004, 17:05:15 »
Klinkt wel goed... Ja ik heb toen wel nog op het menu gekeken, maar ben niet meer naar binnen gegaan. Maar viel me op dat je niet heel veel keus had. Dus vroeg me af wat de ervaringen waren.
Maar ik begrijp dat het wel een bezoekje waard is... Toch maar eens doen dan...

Aiko

« Reactie #12 Gepost op: 07 mei 2004, 10:36:45 »
Ik ben er drie jaar geleden eens geweest. Het is - wat ik me ervan kan herinneren - een vrij klein restaurantje met - inderdaad - wat wankele tafeltjes en stoeltjes die ietwat provisorisch neergezet lijken te zijn. Maar dat is ook niet zo belangrijk, geloof ik.

Het eten was zeker niet verkeerd, anders had ik alle negativiteit wel onthouden. Daar ik er niet zoveel meer van weet (men is geneigd slechte ervaringen te onthouden en de positieve te vergeten, zo schijnt) kan ik je dit restaurant wel aanraden.

Ik zou zeggen, probeer het eens. De bediening was toen in elk geval wel erg vriendelijk, herinner ik me nu net...

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #13 Gepost op: 07 mei 2004, 17:04:53 »
Vriendelijke bediening, keuze van gerechten beperkt en een te hoog volkoren/seitan gehalte om een niet vegetarier mee naar toe te nemen. Ik vond het eten er wel lekker maar niet bijzonder, het is ook niet zo duur.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

smikkeltje

« Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2005, 16:41:42 »
het bestaat nog steeds hoor! ik ben er een maand of wat geleden geweest, maar het viel me een beetje tegen. je zou van een vegetarisch restaurant verwachten dat ze ook wel wat veganistisch hebben, nou dat waren twee hoofdgerechten, maar geen toetjes! voorgerechten weet ik niet, ik had brood (oud?) met houmous en olijventapenade die ik thuis veel lekkerder maak, het was te koud en te zuur. het hoofdgerecht was wel lekker (polenta met groente) maar te weinig en dat vind ik altijd zo treurig!
wel een smakelijke jongen die bediende trouwens  ;)

Moni

« Reactie #15 Gepost op: 22 juni 2006, 18:27:17 »
De naam van het restaurant is volgens mij na de inrichting bedacht en erg toepasselijk :D. Je kunt er lekker eten maar de gerechten zijn niet bijzonder. Als je wat later op de avond bent (en de openingstijden zijn al beperkt), kun je inderdaad pech hebben dat het gerecht van je keuze op is. Er komt trouwens wel erg veel uit de magnetron, getuige de frequente belletjes...

Offline Agnesje

• 278
« Reactie #16 Gepost op: 09 december 2006, 11:43:48 »
Hallo, ik heb nu eindelijk ook eens bij de Wankele Tafel gegeten, was er al een paar keer langsgelopen maar ik kreeg mijn vriend niet mee naar binnen.... nu dus gisteren met een vriendinnetje geweest. Ik had de schotel met "rijst- kerrie/linzen saus en tempé en taugé -pindasaus en gebakken banaan". Er was ook nog sla en worteltjesrasp bij. Ik vond hem echt erg lekker ! Mijn vriendin had de indiase curry en ze heeft echt alles opgegeten
( bijna het bord ook), en dat zegt wel wat, want als ik normaal gesproken eens ergens met haar ga eten dan eet ze als een zieke kip, ze heeft dan ook een lactose-intolerantie en kan ook niet tegen al te vette dingen, maar dit ging dus schoon op ! had ik nog nooit gezien, haha. Ik zag wel dat de gerechten er van een afstandje een beetje hetzelfde uitzien ( beetje "bruin" aanzien) maar de smaak was prima. En ook flinke porties. Alleen is het dus inderdaad basic qua inrichting, ook geen muziekje, maar het stoorde me niet. Vriendelijke bediening ! oh ja, ik heb de indruk dat de kaart inderdaad niet al te vaak wisselt, er stonden iets van 6 gerechten op. maar eer je die allemaal geprobeerd hebt... en dan nog verschillende toetjes, waarbij dus ook opviel dat er niks met soja ofzo bij was ( voor de veganisten of lactose intoleranten onder ons). wij hebben overigens geen toetje genomen omdat we vol zaten. Groetjes Agnes

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #17 Gepost op: 26 januari 2008, 13:41:16 »
De bedoeling was gisteren eigenlijk om in vegetarisch restaurant 'De Hagedis' te gaan eten, maar omdat het daar vol zat zijn we naar 'De Wankele Tafel' gegaan.

Vooraf namen we brood met hummus en tappenade. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke gevulde linzenpannenkoek (gevuld met oa. zilvervliesrijst, een eitje, tofu) met salade erbij. Mijn vriendin nam de taco die ook lekker, maar iets te pittig gevonden werd. Toe nog chocolademouse.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2008, 14:24:40 door Dot »
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan