Vegatopia Forum

Jumbo

Offline blingda

• 149
  • Geslacht: Vrouw
Jumbo
« Gepost op: 24 juli 2007, 18:12:46 »
In het blad van jumbo stond een stukje over de assortimentsmanager van de diepvries van Jumbo en dat Jumbo steeds meer soja producten aan hun schap toevoegd vanwege de gezonde eigenschappen enz. Ze noemde als voorbeelden de kant-en-klare maaltijden van terra 'farmers style soy & potato pan.' Ook staat er een plaatje van de gepaneerde soja filets van dit merk. Het klinkt allemaal erg lekker, is er iemand bekend met (producten) van dit merk?

de engelse website: http://www.finnsoy.com/default.html
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2013, 19:58:12 door Hizikigrrrl »

Offline Selly

• 30.783
Re:Diepvriesproducten van Terra bij Jumbo
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2007, 21:34:18 »
Leuk! Ik heb ze een mailtje gestuurd voor meer info.
,,,,فلافل

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2007, 11:09:18 »
Iemand van het andere forum had het er al over, schijnen wel lekker te zijn.

Offline blingda

• 149
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2007, 23:51:12 »
ik kreeg onderstaand mailtje toegestuurd, echt een hele sympathieke reactie!

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw reactie.
Ik heb de winkel gevraagd dit artikel voor u met spoed te bestellen .
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Jumbo Supermarkten B.V.

Conny van Haren.

Consumentenservice.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2007, 23:51:48 door blingda »

Offline blingda

• 149
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2007, 12:34:01 »
Ik heb nu de filets van Terra geprobeerd. Ik vond ze zelf echt niet lekker, ze waren een beetje taai van binnen, van buiten gepaneerd. Ik denk dat ze geprobeerd hebben een vleesstructuur na te bootsen, waardoor het geheel voor mij nog onsmakelijker wordt.
Ik heb ook nog de Soy and potato pan genomen, die ga ik denk ik binnenkort eens proberen. Ze hadden in het schap ook nog een soort 'fingers' met knoflooksmaak, Indiase gemarineerde stukjes en nog een paar andere producten die ik niet meer heb bekeken.
Ik hoop dat die soy pan wel lekker is! Is namelijk wel erg makkelijk, een vegetarische kant- en klaar maaltijd die je alleen in de pan hoeft te gooien.

Groetjes Linda

Offline Selly

• 30.783
Re:Vegaproducten bij Jumbo
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2013, 19:50:30 »
Ik spotte vandaag bij Jumbo enorm leuke, lekker uitziende, erg grote pitabroodjes, echt zulke als je ook bij Israelische winkels ziet. Heb het merk niet goed genoteerd, maar ik ga ze vlug uit proberen. Ze lagen op de vers-broodafdeling, naast croissants.
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
Re:Jumbo
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2013, 20:15:43 »
Die heb ik ook gezien, ik dacht dat ze Grieks werden genoemd ofzo. Heb toen de kleintjes meegenomen en die waren net zoals andere, goedkope afbakpita's van andere supermarkten imho.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #7 Gepost op: 29 maart 2013, 20:26:42 »
Die heb ik ook gezien, ik dacht dat ze Grieks werden genoemd ofzo. Heb toen de kleintjes meegenomen en die waren net zoals andere, goedkope afbakpita's van andere supermarkten imho.

Oh  :( Hier zag ik geen kleintjes bij. Hm.
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #8 Gepost op: 29 maart 2013, 21:21:42 »
Eh, ik bedoelde kleinere, als in de hier regulier verkrijgbare soort sorry...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2013, 21:57:49 »
Eh, ik bedoelde kleinere, als in de hier regulier verkrijgbare soort sorry...

ja/nee maar ik bedoelde meer dat ik hier maar 1 soort zag, en dus nog een sprankje hoop het dat het toch andere waren die dan dadelijk wel bijzonder lekker zijn  :)
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #10 Gepost op: 01 april 2013, 18:27:01 »
Wie houdt van groentechips: die van de AH zijn veul lekkerder dan die vd Jumbo. In die laatste schijnt ook 4 of 5 verschillende wortelgroenten te zitten, maar wij vonden er maar 3 (en van 1 daarvan zat er amper wat in). Verder is het te zoet door de toegevoegde glucosestroop.

« Reactie #11 Gepost op: 03 april 2013, 21:18:03 »
Ik spotte vandaag bij Jumbo enorm leuke, lekker uitziende, erg grote pitabroodjes, echt zulke als je ook bij Israelische winkels ziet. Heb het merk niet goed genoteerd, maar ik ga ze vlug uit proberen. Ze lagen op de vers-broodafdeling, naast croissants.

Hebben ze ook volkoren pitabroodjes?

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #12 Gepost op: 04 april 2013, 12:45:02 »
Gratis vleesvervangers bij Jumbo vanaf 10 april :)
Niet alleen wanneer je een stukje vlees koopt, maar ook als je een vleesvervanger koopt, krijg je er 1 gratis http://flexitarier.nl/nieuws/nederland-maakt-massaal-kennis-met-vleesvervangers/#
« Laatst bewerkt op: 04 april 2013, 12:50:35 door chantalv80 »
Want a sugarcube?

brenda_lelie

« Reactie #13 Gepost op: 04 april 2013, 12:53:06 »
Oeh tof! En je kunt ook kiezen voor Vegaslager-producten! (http://flexitarier.nl/actievoorwaarden-uitdeelactie/)

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #14 Gepost op: 04 april 2013, 12:57:00 »
Oeh tof! En je kunt ook kiezen voor Vegaslager-producten! (http://flexitarier.nl/actievoorwaarden-uitdeelactie/)

:wortel: YEAH gehacktballen en vegetarische kipstukjes.
Want a sugarcube?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #15 Gepost op: 04 april 2013, 13:06:04 »
Hamsteren!!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #16 Gepost op: 04 april 2013, 21:06:39 »

Die zag ik niet liggen. Wel de grote die Selly volgens mij bedoelt en die zijn van Jumbo zelf. Ze worden maaltijd pita's genoemd. Bolletje heeft ook een grote pita, maar die heet dan Egyptisch. Allemaal te vinden in het afbakbroodschap.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #17 Gepost op: 07 april 2013, 09:35:36 »

Die zag ik niet liggen. Wel de grote die Selly volgens mij bedoelt en die zijn van Jumbo zelf. Ze worden maaltijd pita's genoemd. Bolletje heeft ook een grote pita, maar die heet dan Egyptisch. Allemaal te vinden in het afbakbroodschap.

Precies. Volkoren pita's ken ik alleen van de biowinkel en dan helaas alleen in klein formaat.
Oh ja, de Turkse winkel heeft soms ook volkoren, die zijn een stuk goedkoper dan bij de biowinkel (maar dan weer niet van biomeel).
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #18 Gepost op: 07 april 2013, 11:26:10 »
Heb ook weleens volkoren pita's in de super gescoord, maar dat is wel even geleden en ik weet niet meer welke het was.

Offline Monica

• 231
« Reactie #19 Gepost op: 09 april 2013, 15:18:15 »
Vanaf morgen een leuke actie bij de Jumbo. Ik moet er wel even voor fietsen, maar ik ga er toch wel even langs denk ik.

Iedereen die bij Jumbo een vlees- of vegetarisch product van de slagerijafdeling koopt, krijgt er een gratis vleesvervanger bij. Op 10 april start de eerste uitdeelweek, 24 april de tweede en 29 mei start de laatste uitdeelweek.

Hier staat het hele verhaal:
http://flexitarier.nl/nieuws/nederland-maakt-massaal-kennis-met-vleesvervangers/