Beste mensen,
Ik wil graag doorgeven dat Jumbo een leuke actie heeft:
De gratis vleesvervangers worden uitgedeeld in drie verschillende weken, verspreid over de maanden april en mei. De uitdeeldata zijn:
Van 10 april t/m 16 april 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze, gratis 1 pakje vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager of 1 pakje groenteschijf van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.
Van 24 april t/m 27 april 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze gratis 1 pakje vegetarische gehaktballen van de Vegetarische Slager of 1 pakje kruimgehakt van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.
Van 29 mei t/m 1 juni 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze gratis 1 pakje vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager of 1 pakje vegetarische hamburgers van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.
* Tijdens bovenstaande periodes krijg je een gratis vleesvervanger bij aankoop van een vlees- of vegaproduct van de slagerijafdeling. De actie geldt zolang de voorraad strekt, op = op! Bekijk hier de spelregels.
www.jumbosupermarkten.nl/flexitarier
Ik was vandaag bij de Jumbo ( Amsterdam Buitenveldert), om gebruik te maken van de actie. Tot verbazing kreeg ik te horen via de kassa dat het alleen geld voor vleesproducten.
Volgens de bovenstaande website in mijn vorige bericht, geldt het ook voor als je een vleesvervanger koopt. Bovendien staat het ook in de spelregels.
Ik wilde graag weten wat jullie ervaringen was met Jumbo en de gratis vegetarische kip actie?
SpelregelsKlanten van Jumbo krijgen van Natuur & Milieu een gratis vleesvervanger bij aankoop van een willekeurig product uit het vleesassortiment (vers vlees van de slagerijafdeling). De actie geldt zolang de voorraad strekt.
Iedere klant die vlees of vleesvervanger van de slagerijafdeling bij Jumbo koopt, krijgt een gratis vleesvervanger. Deze vleesvervangers zijn te vinden in het vleesvervangersschap bij de versvleesafdeling.
De vleesvervangers zijn te herkennen aan het speciale etiket (rood/geel boekje), waarop ook staat vermeld dat deze vleesvervanger gratis is bij aankoop van een vleesartikel van de slagerijafdeling.
Bij aankoop van een vleesproduct of meerdere vleesproducten ontvangt de klant één gratis pakje vleesvervanger, ongeacht de prijs of de soort vleesproduct, op voorwaarde dat u het desbetreffende vleesvervangersproduct gelijktijdig met het vleesproduct afrekent (1 gratis vleesvervanger per kassatransactie per klant per dag).
Het is niet mogelijk om het gratis vleesvervangingsproduct op een andere manier te verkrijgen (bijvoorbeeld achteraf met een kassabon waarop een vleesproduct staat).
De actie vindt plaats in alle Jumbo winkels in Nederland
www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Nu-in-de-winkel/Meer-voordeelacties/Flexitarier/Spelregels/en ook via
http://flexitarier.nl/actievoorwaarden-uitdeelactie/